Przetargi.pl
Dostawę energii cieplnej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, gm. Sędziejowice

Gmina Sędziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6771002 , fax. 043 6771006
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziejowice
    ul. Wieluńska 6 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6771002, fax. 043 6771006
    REGON: 73093459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę energii cieplnej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, gm. Sędziejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dostaw energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) kotłowni zlokalizowanej w: Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, poprzedzone modernizacją kotłowni polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem modernizacji kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach, obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie modernizacje, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. W zakres usługi wchodzi: 2.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji kotłowni mającej na celu: 2.1.1 Wymiana palników olejowych na palniki zasilane pelletem drzewnym, 2.1.2 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego, 2.1.3 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych z większym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający lub nowy Wykonawca wyłoniony w kolejnym postępowaniu przetargowym odkupi urządzenia zamontowane w ramach modernizacji za kwotę określoną w ofercie Wykonawcy. 2.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja kotłowni c.o., w tym: 2.2.1 obsługa pieców c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne, 2.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni, 2.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie z zapotrzebowaniem, 2.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego), 2.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż., 2.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni, 2.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni. 2.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia kotłowni wraz z wyposażeniem. 4. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki). 5. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń oraz sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 6. Koszty osobowe obsługi kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich i elektrycznych, dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba kontaktowa: Dariusz Matuszkiewicz, telefon: 43 / 677 16 93. 8. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 9. Przekazanie pomieszczeń nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo - odbiorczych. 10. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym do przetargu (załącznik 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00zł wg zasad określonych w Dziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość netto odsprzedaży urządzeń kotłowni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach