Przetargi.pl
Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu .

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 043 8438311 w. 355 , fax. 043 843 83 11 wew. 213
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 043 8438311 w. 355, fax. 043 843 83 11 wew. 213
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    L.p. Rodzaj badań Ilość oznaczeń w roku 1 2 3 1. Amylaza 7000 2. AST 4000 3. ALT 5000 4. Białko 3000 5. Bilirubina całkowita 6000 6. Bilirubina bezpośrednia 200 7. Cholesterol 10000 8. CK 1500 9. CK-MB 2000 10. CRP 10000 11. Fosfor nieorganiczny 2000 12. GGTP 300 13. Glukoza 19000 14. Hemoglobina glikowana 300 15. HDL - bezpośredni 10000 16. Kreatynina 10000 17. Kwas moczowy 2000 18. Mocznik 16000 19. Sód 16000 20. Potas 16000 21. Chlorki 16000 22. Triglicerydy 10000 23. Żelazo 2000 24. Białko w moczu 2000 25. Lipaza 300 Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych analizatora biochemicznego z przystawką ISE L.p Parametry aparatu Parametry graniczne Odpowiedź oferenta TAK-NIE Parametry oferowane 1. Analizator biochemiczny nie starszy niż 2008r. Tak 2. W pełni automatyczny analizator biochemiczny typu -benchtop- lub wolno stojący. W przypadku analizatora typu -benchtop- wykonawca dołącza odpowiedni stół laboratoryjny pod analizator Tak 3. Analizator demonstracyjny Nie 4. Analizator pracujący w zakresie optycznej liniowości 0-3,0 Abs Tak 5. System pracy analizatora : w trybie -pacjent po pacjencie- Tak 6. Próby pilne: -cito- wykonywane bez przerywania bieżącej pracy analizatora Tak 7. Możliwość pracy analizatora w systemie rutynowym i -cito- Tak 8. Wydajność analizatora : minimum 300 testów fotometrycznych oraz 100 ISE na godz. Tak 9. Możliwość wykonywania badań w zakresie: - enzymy - substraty - białka specyficzne Tak 10. Możliwość wykonywania oznaczeń w różnego rodzaju materiale (surowica, osocze, płyn mózgowo-rdzeniowy, hemoliza krwi pełnej, mocz) Tak 11. Wszystkie odczynniki płynne gotowe do użycia Tak 12. Aspiracja materiału badanego oraz odczynnika poprzez osobne niezależne igły aspirujące:jedna przeznaczona do aspiracji odczynników, druga do aspiracji materiału badanego Tak 13. Analizator wyposażony w detektory: - obecności skrzepów - automatycznego monitorowania poziomu próbek - automatycznego monitorowania zużycia odczynnika Tak 14. Kuwety jednorazowego użytku Tak 15. Analizator wyposażony w system kontroli czystości kuwet Tak 16. Zużycie wody destylowanej do 2,5 l na godz. Tak 17. Ilość miejsc w rotorze próbkowym nie mniejsza niż 60 Tak 18. Automatyczna identyfikacja próbek materiału do badań z różnych naczyniek, kubków pediatrycznych oraz probówek systemu zamkniętego pobierania krwi (różne systemy) za pomocą wewnętrznego czytnika kodów paskowych Tak 19. Automatyczna identyfikacja odczynników na podstawie kodu paskowego Tak 20. Chłodzenie rotora odczynnikowego zapewniające rzeczywistą stałą temp. odczyn.:2-8 C niezależnie od temp. otocznia dla min. 45 różnych odczynników jednocześnie Tak 21. System kontroli jakości z możliwością liczbowego i graficznego przedstawienia wyników kontroli Tak 22. Możliwość druku wartości referencyjnych w raporcie wyniku w zależności od płci i wieku Tak 23. Możliwość załadowania do analizatora dwóch różnych serii odczynnika dla tej samej metody Tak 24. Automatyczne i manualne zatwierdzanie kalibracji, kontroli i walidacji wyników badań- możliwość wydruku dziennych kart kontroli Tak 25. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody Tak 26. System kontroli wyników pacjenta - Delta Check- Tak 27. Automatyczna archiwizacja wyników- możliwość wykonywania zestawień statystycznych (dziennych i miesięcznych) oraz raportów kontroli jakości Tak 28. Możliwość wyszukiwania wyników w archiwum wg imienia i nazwiska, ID pacjenta, nr próbki Tak 29. Moduł ISE w opcji Tak 30. 3 parametry ISE (Na, K, Cl) Tak 31. Aparat nie wymagający stacji uzdatniania wody Tak 32. Zewnętrzny UPS ( możliwość podtrzymania pracy analizatora w przypadku awarii zasilania sieci elektrycznej minimum 20 min) Tak 33. Możliwość przesyłki danych z wykorzystaniem dwukierunkowej transmisji danych, miedzy analizatorem a laboratoryjnym systemem informatycznym (możliwość bezpośredniego podłączenia aparatu do laboratoryjnej sieci informatycznej) Tak 34. Możliwość uruchomienia modemu serwisowego Tak 35. Oświadczenie producenta , że Oferent jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego analizatora Tak 36. Czas reakcji serwisu (przyjazd serwisanta ) max 24h od chwili zgłoszenia Podać 37. Koszty konserwacji, awarii analizatora oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta Tak 38. Drukarka zewnętrzna laserowa umożliwiająca bezpośrednie wydawanie wyników dla pacjenta Tak 39. Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i drukarki na koszt oferenta Tak 40. Oferent gwarantuje: - przeszkolenie w obsłudze aparatu - bezpłatną aktualizację wyrobu - wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (5 dni) - wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu Tak 41. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych Tak 42. Inne certyfikaty Tak 43. Wymagana kontrola Labquality 1x w roku na koszt Oferenta Tak Uwaga !! Niespełnienie któregokolwiek z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Do wypełnionej tabeli należy dołączyć dane techniczne oferowanego aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 5)Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl..
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach