Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich: 1) Zadanie nr 1: a. nr 801 w m. Puławy, b. nr 824 w m. Puławy, c. nr 851 w m. Puławy 2) Zadanie nr 2: a. nr 826 w m. Nałęczów, b. nr 830 w m. Nałęczów, 3) Zadanie nr 3: a. nr 801 w m. Dęblin, b. nr 831 w m. Dęblin, 4) Zadanie nr 4: a. nr 824 w m. Bochotnica, b. nr 826 odc. Przybysławice - Strzelce c. nr 830 w m. Bochotnica poprzez uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych oraz terenów zielonych wraz z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów. 2. Zakres zamówienia : 1) Zadanie nr 1 - miasto Puławy: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 10 175 mb; 20 350 m? 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 18 421 mb; 38 127 m? 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) - 5 209 m? 4. Tereny zielone - 55 700 m? 5. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 119 386 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 b) 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2015, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie kwiecień - listopad 2015, d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie kwiecień - listopad 2015, e) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2015, f) 15-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2015 2) Zadanie nr 2 - miasto Nałęczów: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 7 127 mb; 14 254 m? 2. Chodniki (maks.) - 10 498 mb; 16 652 m? 3. Tereny zielone - 31 800 m? 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 62 706 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 b) 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2015, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie kwiecień - listopad 2015, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2015, e) 15-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2015 3) Zadanie nr 3 - miasto Dęblin: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 4 345 mb; 8 690 m? 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) - 6 281 mb; 14 717 m? 3. Tereny zielone - 49 600 m? 4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna) - 73 007 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 b) 7-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień - listopad 2015, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2015, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2015, e) 15-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie kwiecień - listopad 2015 4) Zadanie nr 4 - na odcinkach dróg wojewódzkich nr 824 (od km 20+888 do km 22+453 m. Bochotnica), nr 826 (odc. Przybysławice - Strzelce) od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600), nr 830 (od km 39+362 do km 39+887 m. Wierzchoniów i od km 41+778 do km 41+ 927 m. Bochotnica): Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) - 5 826 mb; 5 826 m? 2. Chodniki (maks.) - 8 331 mb; 14 477 m? Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2014/2015 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadań 1 - 3 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami oraz chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4) wykonanie wiosennych robót porządkowych na terenach zielonych poprzez zebranie i wygrabienie nieczystości oraz resztek roślinnych 5) ręczne zbieranie nieczystości z terenu pasów drogowych 6) uprzątnięcie w okresie jesienno - zimowym liści zalegających w pasach drogowych 7) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 9) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 10 dni lub krótszym (zgodnie ze złożoną ofertą) od daty protokolarnego ich zlecenia 10) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadania nr 4 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1m od krawędzi jezdni (na odcinkach zgodnie z przedmiarem - załącznik H) wraz z opaskami oraz chodników na całej szerokości 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu 4) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 6) realizacja zleconego zakresu usług w terminie 10 dni lub krótszym (zgodnie ze złożoną ofertą) od daty protokolarnego ich zlecenia 7) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 5. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawia załącznik H - przedmiar usług Wartość zamówienia na usługi utrzymania czystości dróg wojewódzkich w skali ZDW w Lublinie wynosi 712 769,53 zł netto, co stanowi 168 706,84 euro. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 145 073,45 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: a. Na zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). b. Na zadanie nr 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). c. Na zadanie nr 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). d. Na zadanie nr 4: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zleconego zakresu prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach