Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków KOD CPV: 90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic 77314100-5 usługi w zakresie trawników 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zamiatanie ulic, koszenie trawników oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska 1) zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski 2) zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zadanie nr 1 – miasto Stoczek Łukowski a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 1.834 mb b) Zamiatanie ulic (maks.) - 9.170 mb c) Zamiatanie chodników (maks.) - 18.948 m2 d) Opróżniane koszy na śmieci (maks.) - 360 szt. Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2018/2019 b. 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie kwiecień – grudzień 2019 c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie kwiecień – grudzień 2019 d. 72- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie kwiecień – grudzień 2019 2) Zadanie nr 2 – miasto Łuków a) Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.) - 5.660 mb b) Zamiatanie ulic (maks.) - 28.300 mb c) Zamiatanie chodników (maks.) - 94.422 m2 d) Opróżniane koszy na śmieci (maks.) - 1944 szt. e) Koszenie trawników (maks.) - 83.550 m2 Rodzaj i krotność usług: a. 1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2018/2019 b. 5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2019 c. 3- krotne zamiatanie chodników w okresie kwiecień – grudzień 2019 d. 72- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie kwiecień – grudzień 2019 6-krotne koszenie trawników w okresie kwiecień – grudzień 2019 Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej na terenie miast Stoczek Łukowski i Łuków w ilości i z częstotliwością podaną w przedmiarze robót. 3. Wymagania i obowiązki dot. usług utrzymania czystości pasa drogowego (standardy jakościowe) Wykonawca spełni zgodnie z dołączoną specyfikacją techniczną. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zakup i ustawienie koszy na śmieci w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie (projekt zapewnia Zamawiający). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub dwóch zadań wyszczególnionych w pkt. III SIWZ. 7. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne zadania. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 12. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł na jedno zdarzenie. 13. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 14. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w zał. E, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr 1: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), - zadanie nr 2: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach