Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic, placów i parkingów na terenie miasta Zamość w 2020 roku

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Kilińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 383 198 , fax. 846 396 189
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Kilińskiego 86
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 383 198, fax. 846 396 189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdg.zamosc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic, placów i parkingów na terenie miasta Zamość w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oczyszczanie ulic 215,55 km Zmywanie mechaniczne jezdni 215,55 km Oczyszczanie opasek - chemiczne 107475 m2 Oczyszczanie chodników - chemiczne 133770 m2 Oczyszczanie chodników - mechaniczne 133770 m2 Oczyszczanie chodników - ręczne 133770 m2 Oczyszczanie parkingów mechaniczne 33152 m2 Grabienie liści w pasach drogowych wraz z wywozem i utylizacją [jednorazowe zlecenie obejmujące wszystkie ulice] komplet Oczyszczanie mechaniczne Zespołu Staromiejskiego 31150 m2 Oczyszczanie Zespołu Staromiejskiego - ciągłe [od 15 listopad do 15 kwiecień – zima] komplet Oczyszczanie Zespołu Staromiejskiego - ciągłe [od 15 kwietnia do 15 listopada – lato] komplet Opróżnianie śmietników (ulice) 280 szt. Opróżnianie śmietników (Zespół Staromiejski) 50 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 52 1020 5356 0000 1102 0007 7776 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 16.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale. 2) jako Beneficjenta wadium należy wskazać – „Miasto Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość reprezentowane przez Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość”. 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4) musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 16.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 16.5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach