Przetargi.pl
Usługi transportu wewnątrzszpitalnego odpadów oraz sprzątania i utrzymania terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakałd Opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu wewnątrzszpitalnego odpadów oraz sprzątania i utrzymania terenu wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu wewnątrzszpitalnego odpadów, kompleksowe sprzątanie terenu i pielęgnowanie terenów zielonych wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. W celu prawidłowej realizacji pełnego zakresu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią ilość personelu, sprzętu i środków. 2.2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: Utrzymywanie czystości, ładu i estetyki wokół obiektów szpitala (ulic wewnętrznych, placów, terenów zielonych, lądowiska helikopterów), usuwanie śniegu i lodu, usuwanie odpadów pochodzących z oczyszczania ulic wewnętrznych, placów i terenów zielonych oraz nadmiaru śniegu i lodu. Na utrzymanie terenów zewnętrznych składają się: - całoroczne bieżące utrzymanie w czystości i bezpiecznego korzystania nawierzchni i otoczenia: chodników, parkingów, dróg dojazdowych i wewnętrznych, lądowiska i schodów na zewnątrz budynku szpitala (odśnieżanie, zamiatanie, sprzątanie, odchwaszczanie, utrzymanie czystości koszy, usuwanie odpadów pochodzących za sprzątania) - sezonowa pielęgnacja terenów zielonych, tj. trawników, klombów kwiatowych, nasadzeń (krzewów i drzew) poprzez nawożenie, odchwaszczanie, przycinanie, sadzenie, spulchnianie, sianie i koszenie trawy wg. potrzeb, grabienie i usuwanie pozostałości roślinnych - utrzymywanie ciągów komunikacyjnych, chodników, lądowiska helikopterów wraz z dojazdem w okresie zimowym, w szczególności poprzez usuwanie śniegu i lodu, posypywanie piaskiem i środkami chemicznymi, a w przypadku dużej ilości zalegającego śniegu, utrudniającego w nadmierny sposób komunikację, poprzez jego usunięcie i wywóz z terenu nieruchomości na własny koszt i własnym staraniem wykonawcy. Czynności w ramach odgarniania śniegu i lodu oraz posypywania gołoledzi piaskiem i środkami chemicznymi, będą wykonywane w wielokrotności wymuszonej przez warunki pogodowe. W czasie opadów wykonawca zapewni taki stopień „czystości” dróg komunikacyjnych, który umożliwia normalne i bezpieczne korzystanie z nich. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zabezpieczy niezbędną ilość piasku i środków chemicznych, niezbędnych do posypywania nawierzchni i likwidacji gołoledzi. Piasek będzie przechowywany w estetycznych pojemnikach z tworzyw sztucznych, oznakowanych napisem „piasek do akcji zimowej”, dostarczonych przez wykonawcę przed sezonem zimowym i ustawionych w miejscach ustalonych z zamawiającym. Po zakończeniu sezonu zimowego wykonawca we własnym zakresie usunie pojemnik i pozostały piasek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Koncepcję wykonania usługi opracowany przez Wykonawcę. 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie RODO – załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach