Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-033 Kraków, Westerplatte 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +47 8359300 , fax. +47 8359309
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Westerplatte 19
    31-033 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +47 8359300, fax. +47 8359309
    REGON: 351567031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19.. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie środków czystości koniecznych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a w szczególności papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek toaletowych, odświeżaczy powietrza, środków do dezynfekcji powierzchni, które należy codziennie uzupełniać.Wykonawca wyznaczy Koordynatora, którego zadaniem będzie ścisła współpraca z Zamawiającym, koordynowanie prac pracowników oraz bezpośredni nadzór nad nimi, a także wykonywanie osobistych kontroli jakości w toku świadczenia usług co najmniej raz w miesiącu. Czynności będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykonywać będzie przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i urządzeń mechanicznych oraz z wykorzystaniem własnych środków czyszczących, myjących, dezynfekujących i konserwujących. Wszystkie środki czyszczące, myjące, dezynfekujące i konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być wysokiej jakości, posiadać atesty higieniczne lub inne dokumenty dopuszczające do stosowania na terytorium Polski, spełniać normy sanitarno – epidemiologiczne i wymagania bezpieczeństwa użytkowania, jak również nie powinny stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz musza posiadać aktualny termin ważności. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać ww. dokumenty. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi Zamawiającego co do jakości stosowanych środków. Wykonawca wskazane prace będzie realizował z należytą starannością, zgodnie z treścią zawartej umowy oraz złożonej oferty, a także z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami wykonywania prac sprzątających i porządkowych.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż oraz wytycznych Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca na bieżąco informuje na piśmie (faks lub e-mail) Zamawiającego o problemach i okolicznościach, które mogą mieć wpływ na jakość oraz terminowość wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia ciągłej i wystarczającej obsady pracowników wykonania usługi tak, aby przebiegała ona sprawnie oraz z zachowaniem należytej staranności. Szkody powstałe na skutek niewłaściwego użycia środków czystości lub inne szkody spowodowane w mieniu Zamawiającego oraz osób trzecich przez pracowników Wykonawcy podczas wykonywania prac zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonane prace będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie respektował doraźne polecenia, wydawane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, w zakresie porządku i czystości w budynku, np. sprzątanie po remontach, awariach, itp.Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Ze względu na specyfikę obiektu (budynek zabytkowy) oraz specyfikę wyposażenia technicznego obiektu, Zamawiający wymaga przeprowadzenia obowiązkowej wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej jest wymagany do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej odbędzie się w dniach 21-22.02.2024 r., w godzinach od 10:00-13:00, należy ustalić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem bezpośrednio nr tel: +47 8359368 - kpt. Aneta Pająk. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:• spełniają warunki udziału w postępowaniu,• nie podlegają wykluczeniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;• sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań;• uprawnień do prowadzenia określonej zdolności technicznej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) wykaz usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali łącznie co najmniej 2 usługi sprzątania polegające na utrzymaniu czystości w budynkach (każda) o powierzchni minimum 1000 m2, wykonywane nieprzerwanie przez minimum 12 miesięcy;b) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że na etapie realizacji umowy będą dysponowali osobą desygnowaną do pełnienia funkcji koordynatora, który posługuje się komunikatywnym językiem polskim i posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 2 umów na usługi sprzątania przez okres, co najmniej 12- tu kolejnych miesięcy każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach