Przetargi.pl
USŁUGI SZKOLENIOWE W RAMACH PROJEKTU NR 4 PO KL

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SZKOLENIOWE W RAMACH PROJEKTU NR 4 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych w ramach Projektu Nr 4 PO KL Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 207 §1 i art. 209 §1 Kodeksu karnego - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursu brukarz wraz z aktywizacją społeczno - zawodową, a następnie przeprowadzenie po jego zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminu oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zajęć aktywizacyjno - zawodowych. 1.1. Opis zamówienia: 1.1.1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 1.1.2.Kurs Brukarz wraz z aktywizacją społeczno - zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: 1.1.2.1.ilość cykli kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową: 1 1.1.2.2.ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. = 45 min) 1.1.2.3.ilość godzin teorii: 40 (1 godz. = 45 min) 1.1.2.4.ilość godzin praktyki: 60 (1 godz. = 45 min) 1.1.2.5.przewidywany termin realizacji kursu: do 30 listopada 2010 r. 1.1.2.6.ilość uczestników: 6 osób 1.1.3.Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 1.1.4.W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. 1.1.5.Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. 1.1.6.Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej dla 6 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. 1.1.7.Zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 1.1.8.Wykonawca zapewnia: 1.1.8.1.Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. 1.1.8.2.W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. 1.1.8.3.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. 1.1.8.4.Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 60 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia kursu. 1.1.8.5.Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i osobną do aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią: a)program nauczania; b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; c)rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. 1.1.8.6.Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz kosztorys kursu. 1.1.8.7.Po zakończeniu zajęć z aktywizacji i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.1.8.8.Na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu. 1.1.8.9.Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą ich rozpoczęcia. 1.1.9.Zamawiający zapewnia: 1.1.9.1.W zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, 1.1.9.2.W zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych w ramach projektu, 1.1.9.3.Zamawiający zapewnia badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach