Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr 4 PO KL

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe w ramach Projektu Nr 4 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych w ramach Projektu Nr 4 PO KL Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 207 §1 i art. 209 §1 Kodeksu karnego - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursów przyuczających do zawodu fryzjer z aktywizacją społeczno - zawodową, Hydraulik - monter instalacji sanitarnych z aktywizacją społeczno - zawodową oraz do zawodu brukarz wraz z aktywizacja społeczno - zawodową, a następnie przeprowadzenie po ich zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminów oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów i zajęć aktywizacyjno- zawodowych. - Opis części zamówienia; - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. - Część I Kurs Fryzjer wraz z aktywizacją społeczno - zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją: 1 - ilość godzin teorii wraz z aktywizacją: 56 (1 godz. = 45 min) - ilość godzin praktyki: 80 (1 godz. = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu: do końca czerwca 2010 r. - ilość uczestników: 4 osoby Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu fryzjer Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej dla 4 osób skierowanych na ww kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. Zajęcia aktywizacyjno społeczno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Wykonawca zapewnia: - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji- podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia- instruktorów nauki zawodu, materiały do zajęć praktycznych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć praktycznych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i osobną do aktywizacji społeczno - zawodowej. Dokumentację stanowią- a)program nauczania, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający- imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej oraz kursu przyuczającego do zawodu. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem, z chwilą ich rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowanego do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych w ramach projektu. - Zamawiający zapewnia badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do w/w kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową. Część II Kurs Brukarz wraz z aktywizacją społeczno - zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia- - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową: 1 - ilość godzin teorii: 76 (1 godz. = 45 min) - ilość godzin praktyki: 100 (1 godz. = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu - do końca czerwca 2010 r. - ilość uczestników: 6 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej dla 6 osób skierowanych na ww kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. - Zajęcia aktywizacyjno społeczno - zawodowe muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Wykonawca zapewnia- - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji- podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystanych do szkolenia. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 100 godzin zajęć praktycznych na każdym z kursów. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i osobną do aktywizacji zawodowej. Dokumentację stanowią - a)program nauczania, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający - imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz kursu przyuczającego do zawodu. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą ich rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia- - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych w ramach projektu. - Zamawiający zapewnia badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do w/w kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową. Część III Kurs Hydraulik - monter instalacji sanitarnych wraz z aktywizacją społeczno - zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia- - ilość cykli kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową: 1 - ilość godzin teorii: 76 (1 godz. = 45 min) - ilość godzin praktyki: 100 (1 godz. = 45 min) - przewidywany termin realizacji kursu - do końca czerwca 2010 r. - ilość uczestników: 6 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP. Kurs musi kończyć się egzaminem z części teoretycznej i praktycznej. - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu przyuczającego do zawodu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej dla 6 osób skierowanych na ww kurs. Zajęcia powinny obejmować 16 godzin, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy. - Zajęcia z aktywizacji społeczno - zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r., (Dz. U. Nr 31 poz. 216). - Wykonawca zapewnia: - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i zajęć z aktywizacji - podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia - instruktorów nauki zawodu, materiały do instalacji sanitarnej, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów do zajęć praktycznych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 100 godzin zajęć praktycznych na kursie. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. - Wykonawca prowadzi dokumentacje z przebiegu szkolenia osobną do kursu i osobną do aktywizacji społeczno - zawodowej. Dokumentację stanowią- a) program nauczania, b) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający - imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej oraz kursu przyuczającego do zawodu. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć z aktywizacji społeczno - zawodowej Wykonawca winny gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą ich rozpoczęcia. - Zamawiający zapewnia- - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p. poż. i BHP, - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych w ramach projektu. - Zamawiający zapewnia badania lekarskie osobom pozbawionym wolności dopuszczające do ww kursu wraz z aktywizacją społeczno - zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach