Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu ABC Przedsiębiorczości - dla osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępice realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8576621 , fax. 059 8576624
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 059 8576621, fax. 059 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu ABC Przedsiębiorczości - dla osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępice realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu ABC Przedsiębiorczości dla 27 osób uczestniczących w projekcie Aktywne Kępice realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3.2 W przypadku zmiany osób, wchodzących w skład aktualnej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób skierowanych na określone szkolenie, nie będzie to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3 Wymagania w zakresie przeprowadzenia szkoleń: 1) podstawowe szkolenia, których ukończenie skutkuje otrzymaniem zaświadczenia bądź certyfikatu wydanego w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), 2) szkolenia zostaną zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do dnia 15 kwietnia 2013 r. 3) w szkoleniach będzie brała udział liczba osób odpowiednio do danego zadania (kursu) określona w przedmiocie zamówienia w pkt 3.1. czas trwania kursu 120 godz. zajęć w dwóch grupach ( 60 godz./grupę (1 godz. szkolenia = 45 min.), 4) miejsce realizacji szkoleń - siedziba Zamawiającego ( Centrum Integracji Społecznej ,Kępice ul. M. Buczka 1) 5) Zamawiający zapewnia przerwy kawowe oraz poczęstunek w dniach kursów, 6) wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność, wydanie zaświadczenia o ukończeniu / odbyciu szkolenia - po jego ukończeniu, egzamin wewnętrzny, a po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu - wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). 7) w koszt danego szkolenia należy wliczyć opłatę za egzamin, szkolenie BHP oraz badań lekarskich (o ile w danym szkoleniu są wymagane), 8) dokumentacja szkoleniowa, pomoce praktyczne, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, 9) zajęcia w ramach danego szkolenia zrealizują instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji kursów Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 10) Wykonawca będzie prowadził dokumentację każdego kursu, tj.: a) dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku w ramach przerw kawowych, c) imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, d) imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, e) dokumentacja fotograficzna według wskazówek Zamawiającego, f) protokoły z egzaminów, 11) Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów szkolenia, 12) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia harmonogram obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem dokładnego miejsca przeprowadzenia danego kursu, 13) produkty i materiały potrzebne do realizacji szkoleń zapewnia Wykonawca, a ich koszt należy wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewnia również we własnym zakresie wszelkie urządzenia i sprzęty niezbędne do realizacji danego szkolenia, glazurnik- posadzkarz, 14) program danego szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa . 3.4 Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach