Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla 21 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2013 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII działanie 7.1 i poddziałanie 7.1.1

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-432 Pcim, Pcim 563
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 274 91 02 , fax. 12 274 91 02
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pcimiu
    Pcim 563 563
    32-432 Pcim, woj. małopolskie
    tel. 12 274 91 02, fax. 12 274 91 02
    REGON: 35158552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla 21 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2013 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII działanie 7.1 i poddziałanie 7.1.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa pn. Usługi szkoleniowe dla 21 osób beneficjentów projektu Szansa dla aktywnych programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w 2013 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII działania 7.1 i poddziałania 7.1.1 Zamówienie obejmuje: SZKOLENIA ZAWODOWE: realizacja III i IV kwartał 2013 roku (1h=45 minut) - bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej 100 godzin (30 godzin teorii, 70 godzin praktyki) dla 5 osób - obsługa komputera z obsługa urządzeń biurowych i obsługą kasy fiskalnej 110 godzin - dla 6 osób - przedstawiciel handlowy wraz z prawo jazdy kat. C 100 godzin (przedstawiciel handlowy 50 godzin, prawo jazdy 50 godzin-20 godzin teoria, 30 godzin zajęć praktycznych -1godzina=60minut) - dla 3osób. - opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej 100 godzin (40 godzin teoria, 60 godzin praktyka) - dla 4 osób - magazynier z obsługą wózków widłowych 100 godzin (40 godzin teorii magazynier, 45 godzin teorii wózki widłowe, 15 godzin zajęć praktycznych z obsługi wózków widłowych -1godzina=60minut) dla 3 osób. Realizacja zamówienia obejmuje także: - przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród wszystkich uczestników projektu - wykonawca zobowiązuje się do opłacenia I - wszego egzaminu dla 3 osób w Ośrodku Ruchu Drogowego - wykonawca zobowiązuje się do organizacji i opłacenia badań lekarskich stanowiących podstawę ubiegania się o uzyskanie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych (samochodów oraz wózków widłowych) - zorganizowania i opłacenia badań związanych z wyrobieniem sanepidowskich książeczek zdrowia dla osób które będą uczestniczyć w szkoleniu zawodowym opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej - przekazanie Zamawiającemu kserokopii orzeczeń lekarskich oraz kserokopii dokumentu potwierdzającego opłacenie egzaminu w Ośrodku Ruchu Drogowego - prowadzenie dzienników zajęć i list obecności uczestników na każdym szkoleniu i przekazanie wszystkich dokumentów Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia - wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z §6 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006, Nr 31 poz.216) Zaświadczenie lub certyfikat winien być zaopatrzony w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pcimiu pt. Szansa dla aktywnych program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Pcim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. - przekazanie Zamawiającemu kserokopie wydanych imiennych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia każdemu z uczestników potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a ich odbiór potwierdzony przez uczestników szkolenia na liście. - przeprowadzenie szkolenia BHP dla wszystkich uczestników projektu - zapewnienia ubezpieczenia NW dla uczestników projektu - zapewnienie materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników projektu - umieszczanie na wszystkich materiałach dydaktyczno - szkoleniowych informacji dot. nazwy projektu oraz jego współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo zgodnie aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności, Europejski Fundusz Społeczny, Unia Europejska) -wykonawca dostarczy Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1kpl. w/w materiałów przeznaczonych dla uczestników - zakup odzieży ochronnej (fartuch, obuwie) przeznaczonej dla uczestników szkolenia zawodowego opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej w celu umożliwienia odbycia zajęć praktycznych - zapewnienie uczestnikom projektu w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu składającego się z kawy, herbaty, cukru, ciastek, wody mineralnej, w przypadku zajęć które będą trwać pow. 5 godzin zapewnienie ciepłego dwudaniowego posiłku - zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Gminy Pcim wraz z wyposażeniem niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zamówienia m.in. rzutnik, laptopy, ekran na statywie itp. oraz zapewnienie sali szkoleniowej wyposażonej w sprzęt komputerowy, urządzenia biurowe, kasę fiskalną tak aby móc przeprowadzić szkolenie zawodowe z obsługi komputera z obsługą urządzeń biurowych i kasy fiskalnej. (W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przewiezieniem uczestników pokryje wykonawca) - oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie informacji o realizowanym projekcie: (t.j. nazwa, priorytet, logo: Kapitał Ludzki, Narodowa Strategia Spójności, Europejski Fundusz Społeczny, Unia Europejska, współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego) - Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania. - Wykonawca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentacji związanych z realizacją zamówienia do dnia 31.12.2020r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowanie Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed datą 31.12.2020r. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach