Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-532 Białystok, ul. Wiewiórcza 64
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7432624 , fax. 085 7432624 w. 42
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białymstoku
ul. Wiewiórcza 64 64
15-532 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7432624, fax. 085 7432624 w. 42
REGON: 05066807000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi sprzątania pomieszczeń budynku - siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługi sprzątania pomieszczeń budynku - siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; e) zaakceptują wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca w dacie składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę minimum 150.000-zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 6. W przypadku, gdy ważna na dzień otwarcia ofert, polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje w całości okresu realizacji umowy, wykonawca obowiązany jest do złożenia oświadczenia, że w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, okres ważności polisy ubezpieczeniowej zostanie przedłużony na czas obowiązywania umowy, tj. na czas realizacji zamówienia - w formie aneksu lub poprzez zawarcie nowej umowy ubezpieczeniowej na kwotę minimum 150.000-zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), który/a zostanie przedłożona Zamawiającemu w dacie podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane, a przypadku świadczeń ciągłych również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zostały wykonane należycie. 9. Umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwo) w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym jako osoba mająca prawo do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2016-04-15 - 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przez okres jednego roku porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o Gminy Miasta Suwałki Skarbu Państwa
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usługi sprzątania w obiektach PUHP LECH sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-27 - Usługa sprzątania Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z częścią biurową, trybunami i siedziskami oraz myciem szyb zewnętrznych
Dodano: 2015-08-07 - Usługi utrzymania porządku i czystości w okresie od dnia 1 września 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2016 r. na nieruchomościach położonych przy ul. Bohaterów Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, na nieruchomościach położonych przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku, a także w obiektach położonych na tych nieruchomościach
Dodano: 2015-08-06 - Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przy tych budynkach
Dodano: 2015-05-26 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych i budynkach użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku
Dodano: 2015-02-27 - Obsługa toalet publicznych ulokowanych przy ul. T. Noniewicza 71A w Suwałkach
Dodano: 2015-01-30 - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania czyli wykonania wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z pomieszczeniami biurowymi, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem przeszkleń zewnętrznych, z podziałem na części
Dodano: 2014-08-29 - Usługa komplekompleksowego utrzymania czystości w budynku i na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego i Leczenia Uzależnień oraz w Podlaskim Centrum Leczenia Padaczek przy ul. Radzymińskiej 2 w Białymstoku SZP 3820 - 39/14
Dodano: 2014-07-03