Przetargi.pl
remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę Sali Rady Wydziału oraz pomieszczeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą się wskazaną ilością robót - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia na roboty remontowe budowlane każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto tak aby z zakresu wykazanych zamówień wynikała realizacja robót wymienionych w punkcie 3 a) - h) SIWZ, co najmniej 1 zamówienie z zakresu stolarstwa meblowego o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie z zakresu instalacji teletechnicznych takich jak: włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, urządzeń audiowizualnych i nagłośnienie okablowania strukturalnego i telefoniczne o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na całość zamówienia, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), 2)Kosztorysy ofertowe (w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający, 4)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3), 5)Dowód wniesienia wadium, 6)Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień (na druku Formularza ofertowego), 7)Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (na druku Formularza ofertowego); poświadczone załączoną kserokopią uprawnień ww. osób oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8)Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówień na roboty remontowe budowlane każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto tak aby z zakresu wykazanych zamówień wynikała realizacja robót wymienionych w punkcie 3 a) - h) SIWZ, co najmniej 1 zamówienie z zakresu stolarstwa meblowego o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie z zakresu instalacji teletechnicznych: włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, urządzeń audiowizualnych i nagłośnienie okablowania strukturalnego i telefoniczne o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, z podaniem daty, miejsca wykonania, wskazania zakresu tych robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 4). 9)Akceptacja zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach