Przetargi.pl
Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2166282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 00057063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wewnątrz budynków: a) sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; b) odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie plam; c) zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; d) usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; e) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; f) systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; g) mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; h) okresowe mycie stolarki okiennej; i) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; j) okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; k) okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; l) codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; m) mycie naczyń w sekretariatach prezesów sądów, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 1 i w pokoju socjalnym - bud. C Sądu Okręgowego w Łomży (talerzyki , kubki , szklanki ); n) sprzątanie balkonów. 2. Zakres prac do utrzymania czystości na terenach zewnętrznych, posesjach Sądów i przyległych chodnikach: a) Zamiatanie chodników od strony ulic: - w Łomży ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; - w Grajewie ul. Kolejowej 1 i ul. Magazynowa 1; - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 44; - w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56. b) Zamiatanie parkingów wewnętrznych oraz dojazdów; c) Zbieranie śmieci w obrębie działek; d) Opróżnianie koszy na śmieci; e) Odśnieżanie podwórek, parkingów, terenu przed budynkiem C Sądu Okręgowego w Łomży i wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulic: - w Łomży ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2; - w Grajewie ul. Kolejowej 1 i Magazynowa 1; - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 44; - w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56. f) Posypywanie piaskiem chodników i parkingów; g) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. 3. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem; b) zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci; c) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie od godz. 1400 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. 6. W okresie jesienno-zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca, w czasie godzin pracy Sądów, dodatkowe sprzątanie klatek schodowych i korytarzy polegające na bieżącym usuwaniu śniegu, piasku nanoszonego przez interesantów, wycieraniu wody z posadzek, sprzątaniu-czyszczeniu wycieraczek, bieżące zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek w następujących lokalizacjach: a) Sąd Okręgowy w Łomży - budynek główny ul. Dworna 16, b) Sąd Rejonowy w Grajewie ul. Kolejowa 1 i ul. Magazynowa 1, c) Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 44. 7. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto. 8. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie: a) środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych); b) papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników; c) ręczników papierowych - składanych; d) mydła w płynie; e) piasku i soli. 9. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). Substancje i preparaty muszą być antyalergiczne. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. 10. Szczegółowy wykaz powierzchni w podziale na poszczególne lokalizacje zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4 000 zł najpóźniej do dnia i godziny składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na wykonanie usługi interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach