Przetargi.pl
Usługi sprzątania budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 wraz z usługą utrzymania czystości przyległego terenu

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 wraz z usługą utrzymania czystości przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2 wraz przyległym do niego terenem. Usługa obejmuje sprzątanie biur oraz utrzymanie czystości na przyległym terenie wraz z koszeniem trawy a w okresie zimy usługą odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i parkingu. 2.Utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2. 2.1. Sprzątanie pomieszczeń podstawowych i pomocniczych w tym - Opróżnianie koszy oraz pojemników z niszczarek, wymiana worków foliowych, wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady, odkurzanie, zamiatanie i zmywanie na mokro posadzek /gres/, utrzymanie czystości zewnętrznych powierzchni mebli, ścieranie kurzu z biurek i parapetów okiennych, odkurzanie mebli tapicerowanych /krzeseł, foteli/, i podstawy komputerowej, mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi wejściowych do pokoi; czyszczenie urządzeń kuchenno-sanitarnych; mycie /odkurzanie/ kwiatów na korytarzach - Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy i przyległych schodów w szczególności zamiatanie i mycie na mokro posadzek /maszynowo/,opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych oraz wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady; mycie parapetów okiennych, mycie schodów /w tym: mycie poręczy, barierek, czyszczenie wycieraczek na mokro/, mycie i czyszczenie siedzisk i stolików dla interesantów. - Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych szczególności mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych /m.in. usuwanie rdzy, kamienia i zacieków/, mycie i czyszczenie podłóg i ścian /kafli/ w sanitariatach, mycie luster, opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych oraz wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady, zakładanie na bieżąco do toalet kostek odświeżająco-dezynfekujących, wymiana wkładów w odświeżaczach powietrza, uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego. 2.2. Czynności wykonywane raz w tygodniu - czyszczenie (odkurzanie) grzejników w całym obiekcie, - doczyszczanie ciągów komunikacyjnych i schodów /maszynowo/. 2.3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - Mycie punktów oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych, - Gruntowne mycie i doczyszczanie kafli w łazienkach i kuchniach. 2.4. Czynności wykonywane raz na kwartał - Mycie okien, ościeży wraz z ościeżnicami i przyległymi parapetami /Okna otwierane do wewnątrz budynku/. 2.5. Czynności wykonywane dwa razy w roku: - Gruntowne doczyszczanie powierzchni /zabezpieczenie powierzchni/ w budynku, wraz z doczyszczaniem drzwi i ościeżnic. - Doczyszczanie powierzchni i konserwacja najpóźniej w drugim miesiącu obowiązywania umowy. 3. Usługa utrzymania w czystości przy posesji przylegającej do budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 /ciągu pieszego do budynku, parkingów terenu przyległego do posesji/. Zakres prac: 3.1. Codzienne /w dni robocze/ zamiatanie ciągu pieszego od bramy wjazdowej do budynku, oraz przyległego terenu do posesji. 3.2. Koszenie trawników. 3.3. W okresie zimowym usuwanie śniegu w ciągach komunikacyjnych wokół budynku biurowego oraz parkingów i zwalczanie skutków gołoledzi poprzez uszorstnienie ciągu pieszego od bramy wjazdowej do budynku i wokół budynku. 3.4. Kompleksowe utrzymanie czystości posesji przylegającej do budynku będzie wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami BHP i normami w tym zakresie, przepisami prawa oraz z należytą starannością i dokładnością. 3.5. W ramach wykonywanych usług Wykonawca będzie stosował wyłącznie surowce dopuszczalne do stosowania, zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska. 3.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń. 3.7. Całkowita powierzchnia do utrzymania czystości w otoczeniu budynku wynosi ok. 1 103 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 zł. 2.Wadium należy wnieść na etapie składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Wrocław 85 1130 1033 0018 8159 8620 0003 z dopiskiem w tytule wpłaty /wadium - Usługi utrzymania czystości WR.SOP.0160.136.2015/. Nie należy wpłacać wadium w formie pieniężnej do KASY OT ANR. Uwaga wpłata gotówkowa na konto uznana będzie za niezgodną z art. 45 pkt 7 ustawy i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 pkt.1. b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c/gwarancjach bankowych. d/gwarancjach ubezpieczeniowych. e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - /Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275, z późn. zm./. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4.Oryginał wadium w formie nie pieniężnej należy złożyć do kasy Zamawiającego. Kserokopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty w jednej z wyżej wymienionych form wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego /art. 24 ust. 2 pkt. 2 prawa ZP/. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach