Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 614 422 152
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
ul. Poznańska 30
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4427314, 4427311, fax. 614 422 152
REGON: 63982000400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Eskulap i Simple ERP oraz Planowanie Czasu Pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, SIMPLE ERP i Nexar Planowanie czasu pracy. 2) Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim, zapewniając bieżącą eksploatację systemu informatycznego Eskulap firmy Nexus Polska Sp. z o.o. z siedzibą Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, systemu informatycznego SIMPLE ERP firmy SIMPLE S.A. z siedzibą w w Warszawie przy ul. Bronisława Czecha 49/51 oraz systemu informatycznego Planowanie czasu pracy firmy NEXAR z siedzibą przy ul. Stanisława Taczaka 1 63-140 Dolsk, znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego. 3) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca realizował będzie usługi serwisowe w postaci: usuwanie awarii, usuwanie błędów aplikacji, konsultacje, nadzór autorski, serwis motoru bazy danych. 4) Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe i usługi nadzoru autorskiego - realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w umowie (załącznik nr 6 do SIWZ) i załącznikach do umowy: - Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi; - Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług serwisowych i usług nadzoru autorskiego oraz szczegółowe zasady ich realizacji; - Załącznik nr 3 do umowy - Parametry infrastruktury; - Załącznik nr 4 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych; które stanowią integralną część niniejszej SIWZ . 5) Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego. 8) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin serwisowych (wsparcia technicznego/ nadzoru ekspoatacyjnego). Zamawiający przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin świadczenia usług serwisowych objętych ryczałtem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć ilość godzin serwisowych do 300 roboczogodzin. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek (świadczonych s siedzibie Zamawiającego oraz zdalnie) wg których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności: łączną cenę brutto, cenę ryczałtową za jeden miesiąc, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.1. SIWZ o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli Wykonawcę reprezentuje i składa ofertę pełnomocnik; 4) oryginał pełnomocnictwa dla lidera lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli Wykonawcy występują wspólnie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału trzeciego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wszystkich stron, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy (wg wzoru: Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1, tj. że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – (wg wzoru: Zał. nr 2 do SIWZ); f) zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru Zał.nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2024
Dodano: 2023-11-02 - Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino
Dodano: 2023-09-19 - Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2022-12-09 - ZP-381-24 Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach
Dodano: 2021-05-10 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-26 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2020-12-16 - Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica wykorzystywanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie oraz dostawa licencji
Dodano: 2020-12-15 - SERWIS I KONSERWACJE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO ESKULAP i IMPULS DLA SPZOZ W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2020-11-27 - Zapewnienie dostępności i niezawodności Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją WUWeu opartego o platformę OfficeObjects® w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu wraz z Delegaturami WUW w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile.
Dodano: 2020-09-25 - ZP-381-24 Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Esku-lap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach
Dodano: 2020-04-10