Przetargi.pl
Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd.

105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Domańskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4707810, 4707874 , fax. 068 4707815
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Domańskiego 2 2
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4707810, 4707874, fax. 068 4707815
    REGON: 97032797400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi serwisowej pogwarancyjnej dla gamma kamery NuclineTM X-RING oraz NuclineTM SPIRIT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Mediso Ltd. wyszczególnionej w załączniku nr 8. 2. Przeglądy serwisowe sprzętu odbywać sie będą cztery raz w ciągu roku, w terminie dogodnym, ustalonym wcześniej z Zamawiającym. 3. W zakres czynności serwisowych urządzenia wchodzi: a) przeprowadzenie rutynowych czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta (karta konserwacji - załącznik nr 2, 3), b) przeprowadzenie testów mechanicznych i elektronicznych, c) przeprowadzenie testów izotopowych (energii, liniowości, jednorodności) oraz ładowanie macierzy korekcyjnych, d) naprawa wykrytych uszkodzeń, e) usunięcie nieprawidłowości działania urządzenia (regulacja), f) zainstalowanie na stacji do opracowywania badań oprogramowania antywirusowego z licencją i kodem aktywacyjnym na czas trwania umowy, g) przeszkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi urządzenia i istniejącego oprogramowania do opracowywania badan, 4. W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć naprawę w ciągu 48 godzin od potwierdzenia otrzymania pisemnego potwierdzenia (wyłączając dni wolne od pracy). O ile nie zajdą okoliczności nadzwyczajne, ukończenie naprawy winno nastąpić w ciągu 48 godzin od terminu rozpoczęcia. 5. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń. 6. Naprawy sprzętu medycznego będą realizowane w oparciu o pisemne zlecenie Zamawiającego, które zostanie poprzedzone szczegółową kalkulacją przygotowaną przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wpisu do Paszportu Technicznego dla danego urządzenia oraz potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy. 9. Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach