Przetargi.pl
usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
    REGON: 10097478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji aparatury i sprzętu medycznego, takiego jak: aparat do badania słuchu, aparat do leczenia nerkozastępczego, aparaty do znieczulenia, aparaty EKG, aparaty USG, defibrylatory, detektory tętna płodu, inhalatory, inkubatory, kardiomonitory, kardiotokografy, lampy, lancetrony, łóżka, piły do gipsu, platforma elektrochirurgiczna, zestaw laparoskopowy, pompy, pulsoksymetry, respiratory, sprzęt endoskopowy, sprzęt rehabilitacyjny, ssaki, urządzenia do sterylizacji, stoły operacyjne, fotel ginekologiczny, platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem, stacja przeglądania cyfrowych obrazów RTG, zestaw do rehabilitacji kardiologicznej, napędy ortopedyczne, stacja uzdatniania wody, kolposkop, dermatom, maceratory, podgrzewacz płynów infuzyjnych i krwi, inny sprzęt medyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 13 926,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset dwadzieścia sześć 00/100 Wadia cząstkowe wynoszą odpowiednio: Nr pakietu /Wadium PLN 1 - 15, 2 - 120, 3a - 960, 3b - 600, 4 - 24, 4a - 54, 4b - 102, 5 - 120, 5a - 66, 5b - 180, 5c - 66, 6 - 480, 6a - 240, 6b - 24, 7 - 30, 8 - 75, 9 - 144, 9a - 180, 9b - 120, 9c - 120, 9d - 96, 10 - 300, 10a - 180, 10b - 90, 10c - 30, 10d - 60, 11 - 48, 11a - 30, 12 - 150, 13 - 90, 13a - 150, 13b - 120, 14 - 65, 14a - 7, 15 - 18, 16 - 120, 17 - 180, 18 - 300, 18a - 90, 18b - 36, 18c - 60, 18d - 60, 18e - 60, 18f - 30, 19 - 120, 19a - 24, 20 - 900, 20a - 1200, 20b - 1200, 21 - 480, 21a - 126, 21b - 840, 21c - 72, 22 - 300, 23 - 150, 24 - 120, 24a - 600, 25 - 111, 25a - 9, 26 - 120, 26a - 300, 27 - 72, 28 - 300, 29 - 240, 30 - 180, 31 - 18, 32 - 90, 33 - 72, 34 - 120, 35 - 18, 36 - 18, 37 - 36.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2)Kserokopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6)Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. 7)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 8) Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach