Przetargi.pl
USŁUGI SERWISOWE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202 , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, fax. +48(24)3880201
    REGON: 100974785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI SERWISOWE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji aparatury i sprzętu medycznego, takiego jak: aparat do badania słuchu, aparat do leczenia nerkozastępczego, aparaty do znieczulenia, aparaty EKG, aparaty USG, defibrylatory, detektory tętna płodu, inhalatory, inkubatory, kardiomonitory, kardiotokografy, lampy, lancetrony, łóżka, piły do gipsu, platforma elektrochirurgiczna, zestaw laparoskopowy, pompy, pulsoksymetry, respiratory, sprzęt endoskopowy, sprzęt rehabilitacyjny, ssaki, urządzenia do sterylizacji, stoły operacyjne, platforma elektrochirurgiczna z kompatybilnym oprzyrządowaniem, stacja przeglądania cyfrowych obrazów RTG, zestaw do rehabilitacji kardiologicznej, napędy ortopedyczne, stacja uzdatniania wody, kolposkop, dermatom, maceratory, inny sprzęt medyczny, znajdujących się w wyposażeniu szpitala, wynikające z bieżącej eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 8 118 PLN – (słownie: osiem tysięcy sto jedenaście złotych). Wadia cząstkowe wynoszą odpowiednio: Pakiet nr 1 - 8 PLN Pakiet nr 2 - 51 PLN Pakiet nr 3a - 492 PLN Pakiet nr 3b - 150 PLN Pakiet nr 4 - 90 PLN Pakiet nr 5 - 180 PLN Pakiet nr 6a - 220 PLN Pakiet nr 6b - 135 PLN Pakiet nr 7 - 12 PLN Pakiet nr 8 - 37 PLN Pakiet nr 9 - 300 PLN Pakiet nr 10a - 148 PLN Pakiet nr 10b - 218 PLN Pakiet nr 10c - 53 PLN Pakiet nr 11 - 30 PLN Pakiet nr 12 - 90 PLN Pakiet nr 13a - 36 PLN Pakiet nr 13b - 90 PLN Pakiet nr 14 - 48 PLN Pakiet nr 15 - 6 PLN Pakiet nr 16 - 60 PLN Pakiet nr 17 - 240 PLN Pakiet nr 18a - 972 PLN Pakiet nr 18b - 270 PLN Pakiet nr 18c - 90 PLN Pakiet nr 18d - 348 PLN Pakiet nr 19 - 105 PLN Pakiet nr 20 - 1 080 PLN Pakiet nr 21a - 540 PLN Pakiet nr 21b - 330 PLN Pakiet nr 22 - 189 PLN Pakiet nr 23 - 84 PLN Pakiet nr 24 - 600 PLN Pakiet nr 25 - 60 PLN Pakiet nr 26a - 36 PLN Pakiet nr 26b - 105 PLN Pakiet nr 27 - 36 PLN Pakiet nr 28 - 90 PLN Pakiet nr 29 - 270 PLN Pakiet nr 30 - 90 PLN Pakiet nr 31 - 9 PLN Pakiet nr 32 - 30 PLN Pakiet nr 33 - 36 PLN Pakiet nr 34 - 54 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2) Kserokopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach