Gmina Żarnów ogłasza przetarg
- Adres: 26-330 Żarnów, Opoczyńska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(44)7577055 , fax. +48(44)7577057
- Data zamieszczenia: 2019-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
Opoczyńska 5
26-330 Żarnów, woj. łódzkie
tel. +48(44)7577055, fax. +48(44)7577057
REGON: 59064784200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Miedznej Murowanej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wykonanie zadania pn.: „Doposażenie ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej w Miedznej Murowanej ”. W zakres inwestycji wchodzi zakup, dostawa sprzętu RTV i AGD oraz drobnego wyposażenia a także zakup, dostawa i montaż mebli w świetlicy wiejskiej w Miedznej Murowanej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. 1) Część I – Zakup, dostawa i montaż mebli (szczegółowy opis wg załącznika nr 8 do SIWZ) 2) Część II – Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD (szczegółowy opis wg załącznika nr 9 do SIWZ) 3) Część III – Zakup i dostawa drobnego wyposażenia (szczegółowy opis wg załącznika nr 10 do SIWZ) Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) ofercie Wykonawcy, b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) szczegółowym opisie zamówienia (załączniki nr 8, 9, 10 do SIWZ) d) uproszczonym kosztorysie ofertowym. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD oraz drobnego wyposażenia a także zakup, dostawa oraz montaż mebli zgodnie z załącznikami nr 8, 9, 10 do SIWZ, 2) Pisemne powiadomienie Zamawiającego o dostarczeniu wyposażenia, 3) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie braki i wady dostarczonego przedmiotu zamówienia, w tym powstałe podczas transportu. 6) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający przyjmuje produkt kompatybilny ze sprzętem, który jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załącznikach nr 8, 9,10 niniejszej SIWZ. Oferowany produkt nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wymaganej przez Zamawiającego tj. w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, parametry techniczne, walory użytkowe oraz standard jakościowy mają być nie gorsze niż te, które zostały wskazane w SIWZ. 7) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 8) Warunki rozliczenia: 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji technicznej i przedmiarach robót. 2) Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest szczegółowy opis zamówienia zgodny z załącznikami nr 8, 9, 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym na załącznikach nr 1, 2, 3 (odrębnie dla każdej części) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez w Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ odrębnie dla każdej części). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa krzeseł i regałów metalowych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2023-07-11 - Wyposażenie Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2022-11-30 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2021-03-12 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości
Dodano: 2021-01-13 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2020-12-30 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości.
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa wyposażenia do pomieszczenia Centralnego Bloku Operacyjnego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa szafek skrytkowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-03 - Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
Dodano: 2020-08-17