Przetargi.pl
„Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 59064788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do nauki: geografii, fizyki, chemii, informatyki, języka niemieckiego, języka angielskiego, wychowania fizycznego do szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie gminy Czarnocin, realizowany jako projekt pn. „Rozwój infrastruktury służącej edukacji ogólnej na terenie Gminy Czarnocin” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - CZĘŚĆ 1 pn. „Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Szynczycach”, - CZĘŚĆ 2 pn. „Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czarnocinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zawierają odpowiednio: załącznik nr 1a i 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. nr 2a, 2b SIWZ, 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach