Przetargi.pl
Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6908 700 , fax. 058 6908 701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni
    ul. M.C. Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6908 700, fax. 058 6908 701
    REGON: 01126394600242
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług rzeczoznawców majątkowych i usług geodezyjnych, a w tym sporządzenie inwentaryzacji oraz wycen nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Gdyni, w formie operatu szacunkowego, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.) oraz Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, oraz wykonanie wszelkich prac opisanych szczegółowo w załącznikach nr 2a i 2b. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: - Część 1 - sporządzanie inwentaryzacji i określanie wartości nieruchomości z zasobu O.Reg WAM Gdynia w miejscowościach położonych na terenie działalności O Reg WAM Gdynia. Planowana ilość podana w załączniku 2a do specyfikacji; - Część 2 - wykonywanie usług geodezyjnych na terenie działalności O Reg WAM Gdynia. Planowana ilość podana w załączniku 2b do specyfikacji. Ilość i rodzaj przewidzianych do wykonania usług, w zakresie każdego zadania określono w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Podane ilości, są ilością szacunkową. Ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego oraz w części dotyczącej lokali od zainteresowania osób posiadających prawo do nabycia zajmowanego lokalu mieszkalnego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 czerwca 1995r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (jednolity tekst Dz. U. nr 42 poz. 368 z 2002 r. z późn. zm.) Dokładne określenie nieruchomości z podaniem ich ilości i adresów oraz rodzaju pracy będzie następowało w kolejnych zleceniach w miarę przeznaczania nieruchomości do obrotu. Ogólny zakres zamówienia: a) wykonanie inwentaryzacji budynków w celu określenia powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych i garażowych, powierzchni pomieszczeń przynależnych i części wspólnych wraz z wykonaniem rzutów poziomych wszystkich kondygnacji budynku z zaznaczeniem na nich lokali jak również części wspólnych, określenie udziałów w częściach wspólnych w budynku i gruncie lub/i wycena budynku, urządzeń technicznych i/lub uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali i dostarczenie ich do siedziby zamawiającego, wraz ze wskazanymi dokumentami niezbędnymi dla Zamawiającego do procesu prywatyzacji. b) wycena lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej lub/i obliczenie nakładów poniesionych na przebudowę i rozbudowę lokalu, oraz analiza rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy). c) wycena lokalu użytkowego wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i analizą rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy). d) wycena garażu wolnostojącego z przynależnym gruntem lub wycena garażu w budynku mieszkalnym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej lub wycena garażu w zespole garażowym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej, e) obliczenie nakładów poniesionych na budowę garażu, f) wycena nieruchomości zabudowanych wraz z inwentaryzacjami budynków i analiza rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy), g) wycena nieruchomości niezabudowanych z analizą rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy), h) wycena nieruchomości w celu naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste, i) przygotowanie i przeprowadzenie scalenia lub podziału geodezyjnego nieruchomości, j) okazanie lub wznowienie granic nieruchomości lub/i ujawnienie nieruchomości w zasobie geodezyjnym, aktualizacja zapisów w ewidencji gruntów. Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca w okresie jednego roku od daty wykonania wyceny, zobowiązany jest wykonać nieodpłatnie jej aktualizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wys. 7 140,00 zł ( słownie: siedem tysięcy sto czterdzieści zł. 00/100) na całość zamówienia, lub 6 180,00 zł. (słownie: sześć tysięcy sto osiemdziesiąt zł. 00/100) na część 1, 960,00 zł (dziewięćset sześćdziesiąt zł. 00/100) na część 2 zamówienia. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w formie: a) przelewu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Gdynia, numer rachunku: 21 1050 1764 1000 0022 8106 3996 z dopiskiem wadium - przetarg - Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, g) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 130 (kancelaria) w siedzibie Zamawiającego - Gdynia ul. M. C. Skłodowskiej 19. Do oferty dołączyć kserokopię dokumentu oraz potwierdzenie złożenia oryginału. 5. Wadium wniesione przelewem w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew, musi dostarczyć dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną instytucję, w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego ustępu 10 i 11, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla zamawiającego bezwzględne zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych. 14. Wykonawca, który złoży ofertę z dokumentem wadium wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu usługi o tym samym charakterze w ciągu ostatnich trzech lat - minimum 3 usługi, polegającym na: - wykonaniu usług inwentaryzacji i szacowania lokali mieszkalnych, nieruchomości gruntowych, zabudowanych, garaży i lokali użytkowych, - wykonaniu usług geodezyjnych, w rozumieniu załącznika 2b do SIWZ; 2) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych); 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 3) oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 7) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ). 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; dokument Wykonawca może przedstawić dopiero przy podpisaniu umowy, na żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach