Przetargi.pl
Usługi rzeczoznawców majątkowych

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M.C. Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6908 700 , fax. 058 6908 701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni
    ul. M.C. Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6908 700, fax. 058 6908 701
    REGON: 01126394600242
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi rzeczoznawców majątkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług rzeczoznawców majątkowych, a w tym sporządzenie inwentaryzacji oraz wycen nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Gdyni, w formie operatu szacunkowego, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wycen nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.) oraz Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, oraz wykonanie wszelkich prac opisanych szczegółowo w załącznikach nr 2 do SIWZ. Ilość i rodzaj przewidzianych do wykonania usług określono w załączniku nr 2 do SIWZ. Podane ilości, są ilością szacunkową. Ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego. Dokładne określenie nieruchomości z podaniem ich ilości i adresów oraz rodzaju pracy będzie następowało w kolejnych zleceniach w miarę przeznaczania nieruchomości do obrotu. Ogólny zakres zamówienia: a) wykonanie inwentaryzacji budynków w celu określenia powierzchni lokali mieszkalnych, użytkowych i garażowych, powierzchni pomieszczeń przynależnych i części wspólnych wraz z wykonaniem rzutów poziomych wszystkich kondygnacji budynku z zaznaczeniem na nich lokali jak również części wspólnych, określenie udziałów w częściach wspólnych w budynku i gruncie lub/i wycena budynku, urządzeń technicznych i/lub uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali i dostarczenie ich do siedziby zamawiającego, wraz ze wskazanymi dokumentami niezbędnymi dla Zamawiającego do procesu prywatyzacji. b) wycena lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej lub/i obliczenie nakładów poniesionych na przebudowę i rozbudowę lokalu, oraz analiza rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy). c) wycena lokalu użytkowego wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej i analizą rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy). d) wycena garażu wolnostojącego z przynależnym gruntem lub wycena garażu w budynku mieszkalnym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej lub wycena garażu w zespole garażowym wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej, e) obliczenie nakładów poniesionych na budowę garażu lub/i ustalenie wartości odtworzeniowej garażu, f) wycena nieruchomości zabudowanych wraz z inwentaryzacjami budynków i analiza rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy), g) wycena nieruchomości niezabudowanych z analizą rynku nieruchomości w zakresie cen wolnorynkowych sprzedaży i stawek najmu (dzierżawy), Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca w okresie jednego roku od daty wykonania wyceny, zobowiązany jest wykonać nieodpłatnie jej aktualizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu usługi o tym samym charakterze w ciągu ostatnich trzech lat - minimum 3 usługi każda na kwotę min. 200 000,00 zł., polegającym na wykonaniu usług inwentaryzacji i szacowania lokali mieszkalnych, nieruchomości gruntowych, zabudowanych, garaży i lokali użytkowych, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 3) oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 7) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ). 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; dokument Wykonawca może przedstawić dopiero przy podpisaniu umowy, na żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach