Przetargi.pl
Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci / uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Nakło nad Notecią w roku szkolnym 2017/2018

Zakład Robót Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 89100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 08 61, , fax. 52 386 08 60
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Robót Publicznych
    ul. Młyńska 22
    89100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 08 61, , fax. 52 386 08 60
    REGON: 9013564900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci / uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Nakło nad Notecią w roku szkolnym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci / uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Nakło nad Notecią od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. (dot. dni nauki szkolnej) wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkania w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras 2. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci / uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci / uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów, które zostały ustalone w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci / uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz szkół, do których należy dowieźć dzieci / uczniów w ramach poszczególnych tras dowozu zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci / uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach. Ilość dowożonych dzieci / uczniów może ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od zmieniającej się liczby dzieci / uczniów objętych dowozem spełniających obowiązek szkolny lub nauki w danej jednostce oświatowej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci / uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania kilometrów przejechanych w danym dniu, na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawienia w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 5. Dowóz do szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, itp. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych. 7. Opiekę nad dziećmi / uczniami w czasie przewozu zapewni Zespół Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania. 8. Liczba dzieci / uczniów przewożonych do szkół może ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie roku szkolnego w zależności od liczby uczęszczających dzieci / uczniów do szkół i decyzji rodziców. W każdej miejscowości dzieci / uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci / uczniów. 9. Zapłata za wykonaną usługę, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawienia w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. c, jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy, c) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy, d) parafowany projekt umowy dla zadania, na które składa swoją ofertę (Załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach