Przetargi.pl
Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia oraz dowozu uczestników zawodów, imprez sportowych, kulturalnych i zajęć edukacyjnych poza jednostkami oświatowymi w okresie od 18 stycznia do 31 grudnia 2021 r.

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia oraz dowozu uczestników zawodów, imprez sportowych, kulturalnych i zajęć edukacyjnych poza jednostkami oświatowymi w okresie od 18 stycznia do 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zadanie nr 1: Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci / uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia; II. Zadanie nr 2: Usługi przewozowe w zakresie dowozu więcej niż 22 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; III. Zadanie nr 3: Usługi przewozowe w zakresie dowozu nie więcej niż 22 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; IV. Zadanie nr 4: Usługi przewozowe w zakresie dowozu nie więcej niż 8 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; V. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez Wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. VI. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie wskazuje środków transportu, poza zapisami pkt. VIII ppkt. 2 lit. b tiret drugie Rozdziału I SIWZ. 2. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 t.j. ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. ze zm.). 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywanie właściwego stanu technicznego środków transportu, którymi świadczona będzie usługa, w tym przestrzeganie terminów badań technicznych. 4. Wykonawca musi zapewnić osobom przewożonym bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Wykonawca wskazać musi numery telefonów kontaktowych, numery faksów, adresy e-mail oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zapewnia obsadę opiekunów osób niepełnoletnich podczas wykonywania zamówienia. 10. W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na koszt własny. 11. Zamawiający, z uwagi na brak odpowiedniej infrastruktury, nie jest w stanie zapewnić dostępu do stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: a) w zadaniu nr 1: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100), b) w zadaniu nr 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), c) w zadaniu nr 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), d) w zadaniu nr 4: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 niniejszego Rozdziału SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.410708.2020 – zadanie nr …” (w miejscu wykropkowanym należy podać numery zadań, których dotyczy wadium) oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej znajdują się w pkt. II Rozdziału I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego udzielone na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.58 t.j. ze zm.) oraz, w sytuacjach wskazanych w ww. ustawie, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ww. ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X niniejszego Rozdziału SIWZ, b) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. d, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. e odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. e jest obowiązkowe! c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego, jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 7 a-d – odrębny dla każdego zadania) wraz z załączonymi kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów składających się na ten tabor oraz kopiami dokumentów potwierdzających spełnianie warunku normy emisji spalin (potwierdzonymi, jeśli potrzeba, za zgodność z oryginałem) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VIII ppkt. 2 lit. b tiret drugie niniejszego Rozdziału SIWZ – w przypadku gdy jest to konieczne z uwagi na ilość wykazywanego taboru, Wykonawca winien złożyć kilka egzemplarzy załącznika nr 7, d) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy, e) parafowany projekt umowy dla zadania, na które składa swoją ofertę (Załącznik nr 4a i/lub 4b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach