Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
ul. Czapliniecka 123 123
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
REGON: 00030650300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego w Szpitalu Wojewódzkiim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych zna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami/. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 usługi) 3) Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny (dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami) 4) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie (dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) 3. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2; par. 1 ust. 2 pkt 2, 3, 5 (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155 ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia, wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień na usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego o łącznej wartości wykazanych zamówień wynoszącej nie mniej niż 75% całkowitej wartości wynikającej ze złożonej oferty przetargowej, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów otwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje); 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskaże narzędzia i urzadzenia, którymi będzie dysponował). 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o który mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); - do wykazu Wykonawca załącza kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) uprawnień i kwalifikacji zawodowych osób, które będą świadczyć usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego: a) uprawnienia specjalistów wykonujących przedmiotowe usługi - E - dla osób konserwujących i naprawiających aparaturę i sprzęt medyczny, - D - dla osób kierujących i dozorujących pracę; b) uprawnienia specjalistów przeszkolonych w zakresie urządzeń medycznych pod nadzorem Dozoru Technicznego (jeżeli dotyczy oferowanego zakresu usług); c) świadectwo kwalifikacji dla specjalistów przeszkolonych w zakresie wykonywanych napraw. 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie / poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji po naprawie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji znajdujących się na wyposażeniu Centralnej Sterylizacji w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2016-07-26 - Usługi wykonywania przeglądów sprzętu medycznego i niemedycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy/diagnostyki Gamma kamer dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-06-03 - Świadczenie usług przeglądów i konserwacji central, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzatorów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-04-12 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Dodano: 2016-03-04 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy i przygotowania do rewizji dla Urzędu Dozoru Technicznego aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy i przygotowania do rewizji dla Urzędu Dozoru Technicznego aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usług w zakresie kontroli bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2015-12-11 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych / kalibracji/ legalizacji / wzorcowania / walidacji sprzętu medycznego.
Dodano: 2015-12-02