Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych (ulice: Oporowska, Kościuszki, Barlickiego, Toruńska, 29 Listopada w Kutnie) w ramach zadania /Modernizacja ciągu ulicznego Kościuszki, Barlickiego, 29 Listopada, Toruńska w Kutnie/

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3554780 , fax. 024 3554784
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 16 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 3554780, fax. 024 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych (ulice: Oporowska, Kościuszki, Barlickiego, Toruńska, 29 Listopada w Kutnie) w ramach zadania /Modernizacja ciągu ulicznego Kościuszki, Barlickiego, 29 Listopada, Toruńska w Kutnie/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane obejmujące remont dróg powiatowych, odpowiednio: a) ulice Oporowska, Kościuszki, Barlickiego w Kutnie, roboty w zakresie: * roboty rozbiórkowe, * wymiana krawężników, * remont chodników, *
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 35.000,00 PLN (trzydzieści pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 1. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - p
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: * co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to jest remont/przebudowa/budowa (obejmujący minimum układanie nawierzchni z mieszanek SMA) drogi klasy Z lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, * co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie/przebudowie/budowie chodników; każda wykazana robota może potwierdzać jednocześnie oba warunki, b) posiadają personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, minimum: kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno - budowlanymi bez ograniczeń, - z min 5 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania robotami budowlanymi, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł b) Wykonawca składający ofertę musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 a) i b) oraz pkt 1.3 a), b) natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujący: * co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to jest remont/przebudowa/budowa (obejmujący minimum układanie nawierzchni z mieszanek SMA) drogi klasy Z lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, * co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie/przebudowie/budowie chodników; każda wykazana robota może potwierdzać jednocześnie oba warunki - druk Załącznik nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz personelu do realizacji zamówienia - druk Załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z załączeniem uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określono to w pkt. 5.1.3 lit a) SIWZ. i) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wymaganej wysokości (pkt. 5.1.3 lit. b) SIWZ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ponadto: j) wypełniony formularz oferty - druk Załącznik Nr 1 do SIWZ, k) wypełniony formularz kosztorysu ofertowego na Remont dróg powiatowych - ulice Oporowska, Kościuszki, Barlickiego w Kutnie - druk Załącznik Nr 2A do SIWZ, l) wypełniony formularz kosztorysu ofertowego na Remont dróg powiatowych - ulica Toruńska w Kutnie - druk Załącznik Nr 2B do SIWZ, m) wypełniony formularz kosztorysu ofertowego na Remont dróg powiatowych - ulica 29 Listopada w Kutnie - druk Załącznik Nr 2C do SWIZ, n) dokument potwierdzający wniesienie wadium, o) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b), c), d) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach