Gminny Ośrodek Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Parkowa 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2844330 , fax. 032 2844490
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Rekreacji
ul. Parkowa 30 30
42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
tel. 032 2844330, fax. 032 2844490
REGON: 27107562800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi prania i prasowania dla Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Poszwa - 13.000 szt. 2. Prześcieradło - 13.000 szt. 3. Poszewka - 13.000 szt. 4. Narzuta - 200 szt. 5. Ręcznik duży- 16.000 szt. 6. Ręcznik mały - 16.000 szt. 7. Obrus 12 os. - 2500 szt. 8. Obrus 8 os. - 2000 szt. 9. Obrus 6 os. - 1000 szt. 10. Obrus 4 os. - 5000 szt. 11. Serwetka 80/80 - 22.000 szt. 12. Serwetka 50/50 - 60.000szt. 13. Draperia - 2000 szt. 14. Chemiczne czyszczenie ubrań kelnerskich i recepcji - 300 szt. 15. Lambrekiny - 2000 szt. 16. Firana - 4000 m2 17. Zasłona - 1000 m2 18. Zapaski kelnerskie - 1000 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 pzp) - Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Zał. nr 3 do SIWZ. - Wykaz usług pralniczych wykonywanych z należyta starannością o podobnym profilu w okresie ostatnich 3 lat ( zał. Nr 4 do SIWZ) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Decyzje o nadaniu numeru REGON - Decyzje w sprawie nadania numeru NIP 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w p.1 należy złożyć dokument równoważny. 3. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3. DOKUMENTY POZOSTAŁE STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) 2. Wypełniony formularz -Formularz cenowy (zał. nr 2) 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2 ustawy - (podpisany zał. nr 3) 4. Wykaz usług pralniczych wykonywanych z należyta starannością o podobnym profilu w okresie ostatnich 3 lat - (zał. nr 4) Zaparafowany projekt umowy - (zał. nr 5 )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palackawalera.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing pościeli i bielizny oraz usługi pralnicze wraz z transportem brudnej i czystej bielizny dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-06-02 - kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TAG-40-PN/6-2016)
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usług pralniczych (2)
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie usług pralniczych
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wdrożeniem systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunkiem, rozładunkiem i transportem bielizny
Dodano: 2016-04-15 - Usługa prania
Dodano: 2016-04-12 - Usługi prania i maglowania dla OKS CIS w Szczyrku. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/6/MW
Dodano: 2016-04-07