Przetargi.pl
Usługi prania i prasowania dla Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu

Gminny Ośrodek Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Parkowa 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844330 , fax. 032 2844490
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Rekreacji
    ul. Parkowa 30 30
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844330, fax. 032 2844490
    REGON: 27107562800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prania i prasowania dla Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Poszwa - 13.000 szt. 2. Prześcieradło - 13.000 szt. 3. Poszewka - 13.000 szt. 4. Narzuta - 200 szt. 5. Ręcznik duży- 16.000 szt. 6. Ręcznik mały - 16.000 szt. 7. Obrus 12 os. - 2500 szt. 8. Obrus 8 os. - 2000 szt. 9. Obrus 6 os. - 1000 szt. 10. Obrus 4 os. - 5000 szt. 11. Serwetka 80/80 - 22.000 szt. 12. Serwetka 50/50 - 60.000szt. 13. Draperia - 2000 szt. 14. Chemiczne czyszczenie ubrań kelnerskich i recepcji - 300 szt. 15. Lambrekiny - 2000 szt. 16. Firana - 4000 m2 17. Zasłona - 1000 m2 18. Zapaski kelnerskie - 1000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 pzp) - Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Zał. nr 3 do SIWZ. - Wykaz usług pralniczych wykonywanych z należyta starannością o podobnym profilu w okresie ostatnich 3 lat ( zał. Nr 4 do SIWZ) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Decyzje o nadaniu numeru REGON - Decyzje w sprawie nadania numeru NIP 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w p.1 należy złożyć dokument równoważny. 3. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3. DOKUMENTY POZOSTAŁE STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) 2. Wypełniony formularz -Formularz cenowy (zał. nr 2) 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2 ustawy - (podpisany zał. nr 3) 4. Wykaz usług pralniczych wykonywanych z należyta starannością o podobnym profilu w okresie ostatnich 3 lat - (zał. nr 4) Zaparafowany projekt umowy - (zał. nr 5 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palackawalera.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach