Przetargi.pl
Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonywaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk

Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg

  • Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
    ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
    22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
    tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
    REGON: 00053787500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pracy sprzętu i środków transportu wraz z ich obsługą przy wykonywaniu prac remontowych na terenie Gminy Dorohusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: 1.Transport materiałów samochodem skrzyniowym o ładowności 5-20 Mg, (cena w zł/km) przy wykorzystaniu pełnej ładowności wagowej lub objętościowej z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług 500km. 2.Transport drobnicy i osób samochodem dostawczym z załadunkiem i rozładunkiem wraz z obsługą, (cena w zł/km), ilość maksymalna zamawianych usług 1200km. 3.Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 1 przyczepą o tonażu do 8Mg z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyni wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość maksymalna zamawianych usług - 200 godzin. 4.Transport materiałów ciągnikiem kołowym z 2 przyczepami o tonażu do 8Mg każda z wykorzystaniem pełnej ładowności skrzyń wraz z załadunkiem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, ilość maksymalna zamawianych usług - 250 godzin. 5.Praca ładowarki Ł-34 wraz z obsługą - ilość maksymalna zamawianych usług - 100 godzin. 6.Praca koparko-spycharki BX25 wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług 100 godzin. 7.Praca równiarki z obsługą (w zakresie profilowania i wyrównywania), ilość maksymalna zamawianych usług- 1000 godzin. 8.Praca ciągnika z włóką (do wyrównywania- wygładzania nawierzchni dróg gruntowych po wyrównaniu równiarką), ilość maksymalna zamawianych usług- 200 godzin. 9.Praca ciągnika z broną talerzową (cięcie darni, mieszanie gruntu i kruszywa o różnych frakcjach), ilość maksymalna zamawianych usług- 50 godzin. 10.Praca walca statycznego (do zagęszczania gruntu po wyrównaniu i spulchnianiu przy pomocy pozostałego sprzętu objętego umową i innego sprzętu), ilość maksymalna zamawianych usług- 100 godzin. 11.Praca kosiarki rotacyjnej wraz z obsługą, ilość maksymalna zamawianych usług - 600 godzin 12.Wykonanie robót ręcznych związanych z zamówieniem ilość maksymalna zamawianych usług - 250 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca (co najmniej jedną: ładowarkę Ł-34, koparko-spycharkę BX25), załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach