Urząd Miejski w Annopolu ogłasza przetarg
- Adres: 23-235 Annopol, Rynek 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 015 8613063 , fax. 015 8613061
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Annopolu
Rynek 1 1
23-235 Annopol, woj. lubelskie
tel. 015 8613063, fax. 015 8613061
REGON: 00053243500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.eurzad.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą paliwa stałego na potrzeby kotłowni Miejskiego Zespołu Szkół w Annopolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą paliwa stałego na potrzeby kotłowni Miejskiego Zespołu Szkół w Annopolu. Węgiel (ekogroszek) - 80 ton Wymagane parametry : - maksymalny rozmiar ziaren do 25 mm, - kaloryczność Qir - od 25 do 27 KJ(kg, - zawartość popiołu Ar - do 6%, - zawartość siarki Str - do 1% Dostawa opału będzie następować sukcesywnie w miarę potrzeb Zmawiającego. Przewidywana ilość opału jest to ilość szacunkowa, która może ulec zmianie w trakcie realizacji dostaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych [Pzp], o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy [Pzp] i posiadają wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Zaakceptują warunki umowy i spełnią pozostałe warunki SIWZ. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1. Ofertę na formularzu ofertowym wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę stosownego pełnomocnictwa do wykonania przez osobę upełnomocnioną określonych czynności w postępowaniu, w imieniu Wykonawcy, wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.14, ppkt. 3 i 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.14, ppkt. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.14, ppkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz, z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/annopol/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału do szkół na terenie Gminy Piszczac w sezonie grzewczym 2014/2015
Dodano: 2014-10-16 - Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą paliwa stałego na potrzeby kotłowni Urzędu Miejskiego w Annopolu
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa opału do szkół na terenie Gminy Piszczac w sezonie grzewczym 2013/2014.
Dodano: 2013-09-19 - zakup opału dla potrzeb kotłowni zakładowej
Dodano: 2013-01-14 - Przetarg nieograniczony na: zakup wraz z dostawą paliwa stałego na potrzeby kotłowni Urzędu Miejskiego w Annopolu
Dodano: 2012-12-24 - Dostawa opału do szkół w sezonie grzewczym 2012/2013 w Gminie Piszczac
Dodano: 2012-10-04 - Przetarg nieograniczony na: zakup wraz z dostawą paliwa stałego na potrzeby kotłowni Urzędu Miejskiego w Annopolu
Dodano: 2011-12-19 - Dostawa opału - miału węglowego na potrzeby kotłowni zakładowej
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa opału w I-szym półroczu 2011 roku.
Dodano: 2011-01-07 - sukcesywna dostawa węgla kamiennego orzech do Samorządowego Zespołu Szkolnego im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy
Dodano: 2010-10-19