Przetargi.pl
WYNAJEM WAGONÓW KOLEJOWYCH

Jednostka Wojskowa 4824 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8651632 w. 203 , fax. 081 8651702 w. 225
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4824
    Osiedle Stawy
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 8651632 w. 203, fax. 081 8651702 w. 225
    REGON: 43045913900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM WAGONÓW KOLEJOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu wynajmu wagonów kolejowych. Zamówienie obejmuje wynajem: - 19 szt. wagonów dwuosiowych krytych serii Gbs lub Gbkks; - 1 szt. wagon platforma dwuosiowa serii Kbkks lub serii Kbs; do przewozu ładunków kod NHM 93. Wagony muszą posiadać aktualne świadectwo sprawności technicznej. Wagony będą użytkowane na wewnętrznej wojskowej bocznicy kolejowej Nr 240 w grupach wagonowych. Zamawiający jest w stanie przyjąć cały skład wagonów w jednej obsłudze. Oferowane do wynajmu wagony mogą mieć nałożone ograniczenie prędkości do 30 km/h. Transport wagonów do i z siedziby Zamawiającego zapewnia Wynajmujący. Szczegółowe zasady najmu zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis wg kodów CPV: 60210000-3 Usługi publicznego transportu kolejowego. FB 01-7 do użytku wojskowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 602100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty: a) oświadczenie, iż oferowany przez niego usługa zostanie wykonana zgodnie ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie, w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców). 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień.... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego, podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tę część zamówienia oraz podać nazwę (firmę) proponowanych podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca odpowiedzialny jest za działania i zaniechania podwykonawców, którym powierza wykonanie części zamówienia, jak za własne działanie lub zaniechanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach