Szkoła Podstawowa nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 58-530 Kowary, ul. Staszica 16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 718-23-91 , fax. 075 718-23-91
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1
ul. Staszica 16 16
58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
tel. 075 718-23-91, fax. 075 718-23-91
REGON: 00071094800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1-kowary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi porządkowe w obiektach Szkoły Podstawowej nr 1 w Kowarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Prace obejmują świadczenie usług porządkowych w obiektach szkolnych tj. sali gimnastycznej oraz dwóch budynkach szkolnych. 2.Łączna powierzchnia wynosi ok 3.000 m? 3.Usługa porządkowa dotyczy pomieszczeń szkolnych tj: pokoi nauczycielskich, sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjno-biurowych, pomieszczeń gospodarczych, ciagów komunikacyjnych, klatek schodowych, gabinetów, szatni, magazynów, sal sportowych , widowni , sanitariatów, natrysków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się kwotę wadium w wysokości 3.500,00 zł,- słownie: trzy tysiące pięćset złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 23.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 24.W celu spełnienia ww. warunków, Wykonawca: a. winien wykazać sie wykonanym w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednym zamówieniem polegającym na świadczeniu usług porządkowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł,- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. b. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokosci mninimum 200.000 zł,- 25.Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 26.Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 27. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 uPzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ g. Akceptacja załączonego wzoru umowy - poprzez jej podpisanie na ostatniej stronie w miejscu wyznaczonym dla Wykonawcy - załącznik nr 7 h. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie polegajace na świadczeniu usług porządkowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł,- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. i. Każdy Wykonawca zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych , przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ j. Dowód wniesienia wadium k. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 28.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 29.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 30.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 31. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kowary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach RZGW we Wrocławiu przy ul. C.K. Norwida 34 i 36, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji /w obiektach i terenach zewnętrznych/ mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SPZOZ we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Usługi porządkowe w obiektach Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kowarach
Dodano: 2016-07-22 - usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach policji dolnośląskiej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy
Dodano: 2016-06-08 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. oraz usługa utrzymania zieleni, odśnieżania chodników i schodów na terenach przyległych do obiektu
Dodano: 2016-04-22 - Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach KWP we Wrocławiu, tj: - w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33, - w Komisariacie Kolejowym Policji we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 105, - w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Spółdzielczej 43
Dodano: 2016-04-14 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2
Dodano: 2016-04-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń Sekcji Lotnictwa przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-23