Przetargi.pl
Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu

Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3718114 wew. 241 , fax. 071 3718114 w. 244
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3718114 wew. 241, fax. 071 3718114 w. 244
    REGON: 00000043100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych i pomocniczych o łącznej powierzchni 2919 m2 oraz myciu okien o powierzchni 590 m2. Zamawiający oczekuje również zamiatania schodów oraz mycia drzwi wejściowych (raz w tygodniu) wejścia bocznego od strony ul. Muzealnej. Usługi obejmują również sprzątanie Sali konferencyjnej. 2. Sposób realizacji usługi: 2.1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni Pokoje biurowe 1535 m2 Parkiet, wykładziny dywanowe, dywany Ciągi komunikacyjne 824 m2 Lastriko, ceramika, zmywalna sanitariaty 50 m2 glazura Składnica akt 350 m2 Glazura, deski podłogowe Magazyny podręczne 160 m2 Glazura, lastriko Powierzchnia okien 590 m2 Ramy drewniane, szyby zespolone 50%, okna skrzynkowe 50% Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie: a) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, c) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, d) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, e) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, f) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, g) usuwanie pajęczyn, h) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, i) mycie luster, w tym również znajdujących się w toaletach, j) wycieranie na wilgotno korytarzy, k) odkurzanie kwiatów żywych, l) zamiatanie i mycie schodów wejściowych, ł) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu. Raz w tygodniu: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, d) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, f) mycie plastikowych drzwi wejściowych na każde piętro, g) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, h) zamiatanie schodów i mycie drzwi wejściowych wejścia bocznego od ul. Muzealnej, i) sprzątanie sali konferencyjnej, j) mycie poręczy na klatkach schodowych, Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni b) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) sprzątanie piwnicy (w miesiącu marcu i wrześniu). Inne obowiązki: a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 15:30 do 21:00 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godz. od 14:00 do godz. 15:00, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. Sprzątanie pomieszczeń kasy ma się odbywać w czasie pracy kasy, tj. do godz. 15:30. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych, niepowodujących zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 2000.-zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach