Przetargi.pl
Usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28

Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3718114 wew. 241 , fax. 071 3718114 w. 244
  • Data zamieszczenia: 2010-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3718114 wew. 241, fax. 071 3718114 w. 244
    REGON: 00000043100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe - w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28 2.Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych i pomocniczych o łącznej powierzchni 3878 m2 oraz mycie okien o powierzchni 650 m2, a także dbanie o czystość dźwigu osobowego od strony ul. Podwale 28. 3.Sposób realizacji usług: 3.1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni pokoje biurowe 2081 m2 parkiet, glazura, dywany, meble, sprzęt techniczny ciągi komunikacyjne 848 m2 lastriko, glazura, powłoka syntetyczna zmywalna sanitariaty 151 m2 glazura składnica akt 798 m2 glazura powierzchnia okien 650 m2 ramy drewniane, szyby zespolone Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie:a) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, c) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, d) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, e) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, f) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, g) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, h) mycie luster, w tym również znajdujących się w toaletach, i) wycieranie na wilgotno korytarzy, j) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu m.in. mycie drzwi wejściowych przeszklonych od strony Sądu Rejonowego dla Wrocławia Krzyków i Sądu Rejonowego dla Wrocławia Śródmieścia na parterze, pierwszym i drugim piętrze, k) odkurzanie kwiatów żywych l) czyszczenie wycieraczek ł) zamiatanie oraz wycieranie na wilgotno klatki schodowej od ul. Podwale 28 (ok. 120 m2), m) sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia. Raz w tygodniu:a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, d) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, f) sprzątanie kancelarii tajnej po umówieniu dnia i godziny z osobą odpowiedzialną za w/w pomieszczenie (Prokuratura Rejonowa dla Wrocławia Psie-Pole), g) mycie drzwi wejściowych od ul. Sądowej 2 oraz od ul. Podwale 28, h) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu. Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni b) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) sprzątanie piwnicy i pomieszczeń piwnicznych - w miesiącu marcu i wrześniu (zamiatanie) 3.2.Inne obowiązki:a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1530 do 2100, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. Sprzątanie kancelarii tajnej ma się odbywać w czasie pracy, tj. do godz.1530 po wcześniejszym umówieniu się z osobą odpowiedzialną za w/w pomieszczenie. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych powodujących zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000,- złotych (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach