Przetargi.pl
USŁUGI PORZĄDKOWE w budynku Prokuratur Rejonowych: Prokuratura Rejonowa Wrocław Fabryczna, Prokuratura Rejonowa Wrocław Stare Miasto, Prokuratura Rejonowa Wrocław Śródmieście, Prokuratura Rejonowa Wrocław Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28 we Wrocławiu.

Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3718114 wew. 241 , fax. 071 3718114 w. 244
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3718114 wew. 241, fax. 071 3718114 w. 244
    REGON: 00000043100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PORZĄDKOWE w budynku Prokuratur Rejonowych: Prokuratura Rejonowa Wrocław Fabryczna, Prokuratura Rejonowa Wrocław Stare Miasto, Prokuratura Rejonowa Wrocław Śródmieście, Prokuratura Rejonowa Wrocław Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla miasta Wrocławia położonym przy ul. Sądowa 2-Podwale 28, tj.: Prokuratura Rejonowa Wrocław Fabryczna, Prokuratura Rejonowa Wrocław Stare Miasto, Prokuratura Rejonowa Wrocław Śródmieście, Prokuratura Rejonowa Wrocław Psie Pole w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach socjalnych, łazienkach, dbanie o czystość dźwigu osobowego i klatki schodowej od strony ul. Podwale 28, a także utrzymanie czystości w piwnicach oraz w archiwach Prokuratur Rejonowych oraz na terenie posesji przy budynku. Zakres przedmiotowy obejmuje również sprzątanie pomieszczeń ogólnego biura podawczego i portierni od strony ul. Sądowej 2, jak również portierni od strony ul. Podwale 28. 2. Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych oraz pomocniczych o łącznej powierzchni 4 098 m2, w tym także sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej Wrocław Fabryczna na I piętrze o łącznej powierzchni 220 m2 (w tym pokoje biurowe 176 m2 i ciągi komunikacyjne o powierzchni 44 m2) oraz mycie okien o powierzchni 700 m2, a także dbanie o czystość dźwigu osobowego i klatki schodowej od strony ul. Podwale 28. 3. Sposób realizacji usług: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni pokoje biurowe 2 257 m2 parkiet, glazura, dywany, meble, sprzęt techniczny, panele ciągi komunikacyjne 892 m2 lastriko, glazura, powłoka syntetyczna zmywalna, parkiet sanitariaty 151 m2 glazura składnica akt 798 m2 glazura powierzchnia okien 700 m2 ramy drewniane, szyby zespolone Sprzątanie posesji wokół budynku oraz odśnieżanie w zależności od warunków pogodowych, również w dni wolne od pracy, obejmuje: a) Chodnik ul. Podwale 27-28 - 110 m (na całej długości budynku), b) Placyk przy ul. Sądowej 2 (bez terenu zagospodarowanego zielenią)- 100 m2, c) Parking wewnętrzny ul. Sądowa 2- 330 m2. 4. Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie: a) Wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) Odkurzanie chodników dywanowych, dywanów, wykładzin podłogowych oraz bieżące usuwanie plam z wykładzin, chodników dywanowych oraz dywanów, c) Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów i pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, d) Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach oraz pomieszczeniach biurowych, a także pomieszczeniach sanitarnych, e) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, f) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych, g) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach, h) Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad, i) Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, j) Systematyczne ścieranie kurzu z mebli , przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, k) Opróżnianie pojemników do niszczarek, wymiana worków w pojemnikach niszczarek, l) Wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, m) Wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, n) Wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, o) Szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, muszle i deski klozetowe, pisuary, armatura i inne akcesoria), czyszczenie glazury łazienkowej, luster wraz z ramami, p) Inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu, m.in. mycie przeszklonych drzwi pomiędzy poszczególnymi Prokuraturami, jak również przeszklonych elementów punktów ochrony i biura podawczego (zwłaszcza dbanie o czystość szklanych elementów), q) Odkurzanie kwiatów żywych, r) Czyszczenie wycieraczek, s) Zamiatanie oraz wycieranie na wilgotno klatki schodowej od ul. Podwale 28 (ok. 120 m2), t) Sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia, u) Sprzątanie posesji wokół budynku przy ul. Sądowa 2-Podwale 27- 28, tj. przylegających chodników (zamiatanie), placyku od ul. Sądowej 2 oraz parkingu wewnętrznego od strony ul. Sądowej 2 (zamiatanie), v) Zbieranie śmieci w obrębie budynku przy ul. Sądowa 2-Podwale 27-28, tj. przylegających chodników, placyku oraz parkingu wewnętrznego od strony ul. Sądowej 2, w) Odśnieżanie chodników od strony ul. Podwale 27-28-Sądowa 2, placyku od ul. Sądowej 2 oraz wewnętrznego parkingu również w dni wolne od pracy-w zależności od warunków pododowych, x) Posypywanie piaskiem chodników, placyku i parkingu wewnętrznego (Zamawiający zapewnia sól i piasek niezbędny do wykonania usługi). Raz w tygodniu: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, b) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, c) czyszczenie lamp, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, d) sprzątanie kancelarii tajnej po umówieniu dnia i godziny z osobą odpowiedzialną za w/w pomieszczenie (Prokuratura Rejonowa dla Wrocławia Psie-Pole), e) mycie drzwi wejściowych od ul. Sądowej 2 oraz od ul. Podwale 28, f) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu. Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) W jednostce praktykowane jest mycie okien 2 razy do roku (w okresie wiosennym i jesiennym), niemniej jednak w sytuacji niesprzyjających warunków atmosferycznych może wystąpić dodatkowa konieczność mycia okien, a Wykonawca winien przewidzieć to w swojej ofercie. Kompleksowe mycie szyb okiennych oraz ram okiennych i parapetów ma miejsce na przełomie marca-kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września-października: najpóźniej do 20 października przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni, b) Mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) Sprzątanie piwnicy i pomieszczeń piwnicznych w miesiącu marcu i wrześniu (zamiatanie), a także pomieszczeń archiwalnych poszczególnych Prokuratur Rejonowych-po uzgodnieniu z kierownikiem sekretariatu danej Prokuratury Rejonowej. d) dezynfekcja aparatów telefonicznych specjalnym środkiem. Inne obowiązki: a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) Własnym sprzętem, b) Dokonuje zakupu na własny koszt środków czystości, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci, c) Przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące bezpośrednio przy wykonywaniu usługi nie były karane. Wykonawca zobowiązuje się do minimalizowanie zmian personalnych pracowników, a w przypadku konieczności zmiany zawiadomienie na piśmie Zamawiającego wraz z przekazaniem aktualnej informacji z KRK. d) Usługa sprzątania ma być wykonywana pod nadzorem Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o dobrej jakości. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich, do danego rodzaju powierzchni, środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). Substancje i preparaty muszą być antyalergiczne. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Wykonawca, zobowiązany jest do używania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. Muszą być rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco -myjące. 8. Wszystkie stosowane środki chemiczne muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe. 9. Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie: a) Środków zapachowych do toalet (odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych), b) Papieru toaletowego - dwuwarstwowego, wielkością dostosowanego do pojemników stosowanych w toaletach, c) Ręczników papierowych - składanych (pojedynczych ręczników jednorazowych), d) Mydła w płynie. 10. Odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ciągów komunikacyjnych piaskiem lub solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy. Zamawiający zapewnia sól i piasek niezbędny do realizacji usługi (szczegółową powierzchnię podano w pkt. 3 rodz. II niniejszej siwz). 11. Wykonawca będzie informował pracownika Wydziału VII Budżetowo-Administracyjnego, nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku. 12. W trakcie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność. W przypadku zmian w treści polisy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany jest do informowania o tym fakcie Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. 14. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1530 do 2100 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godz. od 1400 do godz. 1530, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy, po uprzednim ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego. Sprzątanie kancelarii tajnej ma się odbywać w czasie pracy, tj. do godz.1530 po wcześniejszym umówieniu się z osobą odpowiedzialną za w-w pomieszczenie. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. 15. Pracownicy firmy sprzątającej są zobowiązani: a) Przychodzić do pracy w stanie zdrowia umożliwiającym jej wykonanie, b) Przestrzegać przepisów bhp, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego oraz innych ewentualnych zaleceń, z którymi zostaną zapoznani, c) Pobierania kluczy do budynku od pracowników ochrony Prokuratur Rejonowych, a po zakończonej pracy do oddania kluczy do pomieszczeń, d) Zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące obiektów, gdzie będzie wykonywana usługa oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego. 16. Pracownikom firmy sprzątającej kategorycznie zabrania się: a) Spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, b) Przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, c) Korzystania z aparatów telefonicznych Zamawiającego znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, oprócz koniecznych rozmów w sprawach związanych z wykonywaniem usługi lub innymi jednostkami w razie zagrożenia. 17. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. Koszty energii elektrycznej i wody, zużytych w ilościach potrzebnych do prawidłowego wykonania usługi Zamawiający pokryje z własnych środków finansowych i kosztami tymi nie będzie obciążał Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2500 zł( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach