5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 63 08 099 , fax. 12 63 08 099
- Data zamieszczenia: 2012-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
ul. Wrocławska 1-3 1-3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 63 08 099, fax. 12 63 08 099 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA APTEKI SZPITALNEJ - SQ LOGIC APTEKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH L.p. PARAMETR ILOŚĆ PARAMETR OFEROWANY 1. Zakres serwisowania OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA APTEKI SZPITALNEJ - SQ LOGIC APTEKA 1 pakiet TAK - OPISAĆ 1. Usuwanie bledów oprogramowania, które uniemożliwiają pracę systemu zgodnie z niżej podanym czasem granicznym TAK - OPISAĆ 2. Dostarczanie aktualnych nowych wersji oprogramowania( w tym modyfikacje wynikające ze zmian ustawodawczych) TAK - OPISAĆ 3. Kontrola w zakresie utrzymania spójności bazy danych TAK - OPISAĆ 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się do rozwijania oprogramowania w celu właściwego dostosowania do potrzeb Zleceniodawcy i bezpłatnej instalacji wszystkich korekt i aktualizacji. TAK - OPISAĆ 5. Diagnozowanie usterek w działaniu systemu TAK - OPISAĆ 6. Udzielanie telefonicznych porad i informacji w zakresie funkcjonowania systemu objętego serwisem TAK - OPISAĆ 7. Wyjaśnianie przyczyn nieprawidłowości działania systemu TAK - OPISAĆ 8. Szkolenie pracowników w zakresie oprogramowania (nowe funkcje, nowe możliwości oprogramowania). TAK - OPISAĆ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI. L.p. Wyszczególnienie danych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Czas usunięcia awarii od chwili zgłoszenia godz 24 godz. PODAĆ WARTOŚĆ 2. Wykonawca w siedzibie zamawiającego udzieli konsultacji i wsparcia technicznego oraz dokona sprawdzenia i przeglądu prawidłowości funkcjonowania oprogramowania w ilości do 5 godzin w miesiącu TAK NAPISAĆ SŁOWO TAK 3. W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować serwisowane oprogramowania zgodnie z aktualnym ustawodawstwem TAK NAPISAĆ SŁOWO TAK UWAGA: 1. W części I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH, Zamawiający podał zakres usługi, którą Wykonawca winien świadczyć na jego rzecz w czasie trwania usługi. W trakcie trwania negocjacji Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego zakresu usługi oraz opisania go. Wskazany zakres usługi stanowi minimum, jakie świadczyć ma Wykonawca; dopuszczone jest, w trakcie negocjacji rozszerzenie wskazanego zakresu usługi. 2. W części II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI, Zamawiający podał minimalne wymagane terminy gwarancyjne, w trakcie prowadzenia negocjacji Wykonawca zobowiązany będzie do podania oferowanych przez siebie warunków gwarancji, jednakże o zakresach i terminach nie mniejszych niż wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- obsługa serwisowa kserokopiarki Xerox WorkCenter 7120 - KC-zp.272-269/16.
Dodano: 2016-07-15 - bieżąca obsługa i serwisowanie urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, kopiarka, skaner, fax) dostarczonego Zamawiającemu przez Wykonawcę - KC-zp.272-174/16
Dodano: 2016-05-05 - Usługa przeglądu i konserwacji drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek dla Jednostki Wojskowej 3811 w Rząsce k/Krakowa oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym
Dodano: 2014-07-09 - Usługa przeglądu i konserwacji drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i fotokopiarek dla Jednostki Wojskowej 3811 w Rząsce k/Krakowa oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu gospodarczym
Dodano: 2014-01-29 - NA USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2013-11-08 - USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2013-10-29 - USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2013-10-03 - SERWISOWANIE OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2013-09-17 - SERWISOWANIE OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2013-09-05 - USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2012-10-16