Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych pn. Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla dwóch grup uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu

Zarząd Powiatu Nowotarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Aleja Tysiąclecia 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2667034 , fax. 018 2667046
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nowotarskiego
    Aleja Tysiąclecia 35 35
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2667034, fax. 018 2667046
    REGON: 49189333900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych pn. Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla dwóch grup uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych pn. Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla dwóch grup uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zamówienie finansowane w całości ze środków publicznych, realizowane jako usługa kształcenia zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania: Zadanie nr 1- Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla grupy nr ZSTiP/CNC/r/2012/1 Zobowiązania i zadania Wykonawcy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012r. 50 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) zajęć pozalekcyjnych pn. Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla jednej maksymalnie 15-osobowej grupy uczniów kształcących się w Zespole Szkół Technicznych im. St. Staszica w Nowym Targu (zwanym dalej ZSTiP). 2. Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Dyrektorem ZSTiP. Harmonogram ma być sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, dostępnym na www.nowotarski.pl. Harmonogram zajęć nie może kolidować z zajęciami dydaktycznymi uczniów będących uczestnikami zajęć. Wykonawca przekaże zatwierdzony przez Dyrektora ZSTiP harmonogram Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Dyrektora ZSTiP lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Dyrektorem ZSTiP, w szczególności w związku ze zmianą planów zajęć dydaktycznych uczestników zajęć. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. Każdorazowe nieprzeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający uznaje za przypadek nienależytego wykonywania zadań i zobowiązań określonych w umowie i nalicza karę umowną wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 3 umowy. 3. Prowadzenie na bieżąco dziennika zajęć na formularzu określonym przez Zamawiającego dostępnym na www.nowotarski.pl. Wykonawca ma obowiązek posiadać na każdych zajęciach dziennik zajęć uzupełniony danymi od pierwszych zajęć do ostatnich zrealizowanych zajęć i udostępniać go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. W przypadku nieposiadania uzupełnionego dziennika zajęć Zamawiający uznaje to za przypadek nienależytego wykonywania zadań i zobowiązań określonych w umowie i nalicza karę umowną wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 3 umowy. 4. Gromadzenie list obecności na formularzach określonych przez Zamawiającego, dostępnych na www.nowotarski.pl oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, w którym realizowane były zajęcia. 5. Przygotowanie i wręczenie każdemu uczniowi, który uczestniczył w co najmniej 75% zajęć zaświadczenia o uczestnictwie w zajęciach zgodnego ze wzorem określonym przez Zamawiającego dostępnym na www.nowotarski.pl. 6. Dostarczenie Zamawiającemu kopii przekazanych uczniom zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach wraz z potwierdzeniami odbioru zaświadczenia przez każdego ucznia. 7. Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 8. Oznaczenie miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 9. Umożliwienie osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących. 10. Współpraca z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych. 11. Sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 12. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 13. Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia. 14. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 15. Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 16. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 17. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres, w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza, że jego łączne zaangażowanie w realizację działań projektowych w projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie przekroczy 240 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 18. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 19. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z następującym programem: 1) Budowa obrabiarek sterowanych numerycznie - 2 godz. 2) Geometryczne podstawy obróbki CNC - 4 godz. 3) Technologiczne podstawy obróbki CNC - 6 godz. 4) Podstawy programowania - 12 godz. 5) Obróbka oraz diagnostyka procesu skrawania - 8 godz. 6) Tworzenie programów obróbczych dla wybranych elementów frezowanych - 18 godz. Zamawiający zapewnia Wykonawcy do prowadzenia zajęć nieodpłatnie zaplecze lokalowe w siedzibie ZSTiP. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów zrekrutowanych do udziału w zajęciach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób kierowanych na zajęcia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem ustalenia wysokości ceny jednostkowej, która będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Wynagrodzenie, które Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia będzie stanowiło iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika zajęć oraz liczby uczestników, z których każdy uczestniczył w co najmniej 75% zajęć. Zadanie nr 2- Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla grupy nr ZSTiP/CNC/r/2012/2 Zobowiązania i zadania Wykonawcy: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w okresie od podpisania umowy do 30.11.2012r. 50 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) zajęć pozalekcyjnych pn. Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla jednej maksymalnie 15-osobowej grupy uczniów kształcących się w Zespole Szkół Technicznych im. St. Staszica w Nowym Targu (zwanym dalej ZSTiP). 2. Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Dyrektorem ZSTiP. Harmonogram ma być sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, dostępnym na www.nowotarski.pl. Harmonogram zajęć nie może kolidować z zajęciami dydaktycznymi uczniów będących uczestnikami zajęć. Wykonawca przekaże zatwierdzony przez Dyrektora ZSTiP harmonogram Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Dyrektora ZSTiP lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Dyrektorem ZSTiP, w szczególności w związku ze zmianą planów zajęć dydaktycznych uczestników zajęć. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. Każdorazowe nieprzeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający uznaje za przypadek nienależytego wykonywania zadań i zobowiązań określonych w umowie i nalicza karę umowną wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 3 umowy. 3. Prowadzenie na bieżąco dziennika zajęć na formularzu określonym przez Zamawiającego dostępnym na www.nowotarski.pl. Wykonawca ma obowiązek posiadać na każdych zajęciach dziennik zajęć uzupełniony danymi od pierwszych zajęć do ostatnich zrealizowanych zajęć i udostępniać go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. W przypadku nieposiadania uzupełnionego dziennika zajęć Zamawiający uznaje to za przypadek nienależytego wykonywania zadań i zobowiązań określonych w umowie i nalicza karę umowną wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 3 umowy. 4. Gromadzenie list obecności na formularzach określonych przez Zamawiającego, dostępnych na www.nowotarski.pl oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, w którym realizowane były zajęcia. 5. Przygotowanie i wręczenie każdemu uczniowi, który uczestniczył w co najmniej 75% zajęć zaświadczenia o uczestnictwie w zajęciach zgodnego ze wzorem określonym przez Zamawiającego dostępnym na www.nowotarski.pl. 6. Dostarczenie Zamawiającemu kopii przekazanych uczniom zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach wraz z potwierdzeniami odbioru zaświadczenia przez każdego ucznia. 7. Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 8. Oznaczenie miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 9. Umożliwienie osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących. 10. Współpraca z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych. 11. Sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 12. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 13. Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia. 14. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 15. Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 16. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 17. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić ewidencję zadań i godzin pracy za okres, w którym realizowane jest niniejsze zamówienie na formularzu określonym przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać ją Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Równocześnie Wykonawca oświadcza, że jego łączne zaangażowanie w realizację działań projektowych w projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie przekroczy 240 godzin miesięcznie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 18. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 19. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z następującym programem: 1) Budowa obrabiarek sterowanych numerycznie - 2 godz. 2) Geometryczne podstawy obróbki CNC - 4 godz. 3) Technologiczne podstawy obróbki CNC - 6 godz. 4) Podstawy programowania - 12 godz. 5) Obróbka oraz diagnostyka procesu skrawania - 8 godz. 6) Tworzenie programów obróbczych dla wybranych elementów frezowanych - 18 godz. Zamawiający zapewnia Wykonawcy do prowadzenia zajęć nieodpłatnie zaplecze lokalowe w siedzibie ZSTiP. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów zrekrutowanych do udziału w zajęciach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób kierowanych na zajęcia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem ustalenia wysokości ceny jednostkowej, która będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Wynagrodzenie, które Wykonawca otrzyma za realizację przedmiotu zamówienia będzie stanowiło iloczyn ceny jednostkowej wskazanej w ofercie za jednego uczestnika zajęć oraz liczby uczestników, z których każdy uczestniczył w co najmniej 75% zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach