Przetargi.pl
SERWISOWANIE OPROGRAMOWANIA

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 63 08 099 , fax. 12 63 08 099
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 63 08 099, fax. 12 63 08 099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWISOWANIE OPROGRAMOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu umowy wykonawca gwarantuje Dostarczanie aktualnych nowych wersji oprogramowania w tym zmiany wynikające ze zmian ustawodawczych oraz zmiany wprowadzone przez NFZ w ramach posiadanych licencji, Pomoc w tworzeniu modyfikowaniu definicji wydruków, zestawień i sprawozdań. Pomoc merytoryczną doradztwo, konsulting specjalistów, utrzymanie jednolitej i spójnej wersji Systemu OPTIMED i OptiNFZkom Wprowadzenie autorskich udoskonaleń oprogramowania. Diagnozowanie usterek w działaniu Systemu OPTIMED i OptiNFZkom Wyjaśnianie przyczyn nieprawidłowości na podstawie dostarczonych materiałów i zgłoszonych uwag. Szkolenie pracowników w zakresie oprogramowania nowe funkcje, nowe możliwości oprogramowania. Zdalne serwisowanie poprzez dedykowane łącza DSL. Nadzór nad modułem integrującym na poziomie HL7 OPTIMED z systemem PACS RIS. Dostosowanie funkcjonalności modułu do zmian wprowadzanych po stronie systemu PACS RIS celem zapewnienia bieżącej synchronizacji informacji wymienianych pomiędzy ww. systemami Nadzór nad modułem weryfikacji e-WUŚ II. ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI Lp Zestawienie warunków granicznych gwarancji Zestawienie warunków granicznych gwarancji Zestawienie warunków oferowanych W przypadku wystąpienia awarii krytycznej oprogramowania uniemożliwiającej pracę czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 12 Podać w godzinach Czas usunięcia awarii od chwili zawiadomienia nie może trwać dłużej niż24 Podać w godzinach Minimum raz na 2 miesiące wykonawca dokona sprawdzenia i przeglądu prawidłowości funkcjonowania oprogramowania w siedzibie zamawiającego TAK wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych 4W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować bezpłatnie serwisowane oprogramowanie zgodnie z aktualnym ustawodawstwem i zaleceniami MOW NFZ TAK wpisać słowo TAK na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach