Śląskie Centrum Chorób Serca ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szpitalna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3733668 , fax. 032 2717654, 3733668
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Chorób Serca
ul. Szpitalna 2 2
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3733668, fax. 032 2717654, 3733668 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie odbioru ( zbierania i transportu ) oraz unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych świadczone na rzecz Zamawiającego wg szczegółowego opisu zawartego w specyfikacji . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie występuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności : a.posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 6 . b.wykonali min. 2 usługi w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o wartości minimum 2.500,- zł każda 2.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez porównanie i sprawdzenie czy załączone do oferty dokumenty - zgodnie z zapisami rozdziału VI pkt.1 specyfikacji spełniają postawione przez zamawiającego warunki w pkt.1 . 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku kiedy podmioty o których mowa w pkt.4 będą brały udział w realizacji części zamówienia wymaga się przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów wszystkich dokumentów wymienionych w rozdz.VI pkt.2 specyfikacji . 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom wymagamy następujące dokumenty : 1)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 (załącznik nr 2 - część I) 2)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 (załącznik nr 2 - część II ) od Wykonawców którzy będą polegać na wiedzy i doświadczeniu i/lub potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia i/lub sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów . 3)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 6 5)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 6 . 2. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wymagamy następujące dokumenty : 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 3) 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówieni przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały : 1)Wypełniony , podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. 2)Wypełniony i podpisany załącznik nr 6 . 3)Oświadczenie Wykonawcy, że unieszkodliwianie odpadów będzie dokonywane na obszarze województwa śląskiego lub w miejscach najbliżej położonych od miejsca ich wytworzenia z uwzględnieniem zapisów art. 9 ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 ze zm.) 4)Oświadczenie z uwzględnieniem zapisów art. 9 ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na terenach administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy znak sprawy 57/WOG/2016
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez CPiT w Bystrej..
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez CPiT w Bystrej.
Dodano: 2016-04-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Dodano: 2016-03-10 - Załadunek, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05
Dodano: 2016-03-04 - Usługi spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej KZP/2/II/16
Dodano: 2016-02-24 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Dodano: 2016-02-04 - Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów administrowanych przez 4 WOG .
Dodano: 2016-01-27 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Poręba od 01.02.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-10 - ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PSZOK
Dodano: 2015-12-03