Rzymsko-Katolicka Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Brzeźce, ul. Pokoju 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 212 03 75
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rzymsko-Katolicka Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej
ul. Pokoju 1 1
43-200 Brzeźce, woj. śląskie
tel. (032) 212 03 75
REGON: 04008708500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konstrukcji dzwonnicy wieży kościoła oraz naprawa zegarów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123644
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca musi spełnić następujące warunki: określone w art.22 ust.1 ustawy, pozostać związanym ofertą 30 dni, wykonał minimum 1 zadanie podobne do przedmiotu zamówienia, udzieli gwarancji minimum 3 lata na roboty budowlane i 10 lat na naprawę zegarów ocena spełniania warunków wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wykaz prac podobnych do przedmiotu zamówienia, referencje, uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz ze świadectwem rejestracji, uprawnienia do kierowania w obiektach zabytkowych, odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną