Przetargi.pl
Remont konstrukcji dzwonnicy wieży kościoła oraz naprawa zegarów

Rzymsko-Katolicka Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Brzeźce, ul. Pokoju 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 212 03 75
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymsko-Katolicka Parafia Matki Boskiej Szkaplerznej
    ul. Pokoju 1 1
    43-200 Brzeźce, woj. śląskie
    tel. (032) 212 03 75
    REGON: 04008708500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konstrukcji dzwonnicy wieży kościoła oraz naprawa zegarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123644
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca musi spełnić następujące warunki: określone w art.22 ust.1 ustawy, pozostać związanym ofertą 30 dni, wykonał minimum 1 zadanie podobne do przedmiotu zamówienia, udzieli gwarancji minimum 3 lata na roboty budowlane i 10 lat na naprawę zegarów ocena spełniania warunków wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wykaz prac podobnych do przedmiotu zamówienia, referencje, uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz ze świadectwem rejestracji, uprawnienia do kierowania w obiektach zabytkowych, odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną