Przetargi.pl
Usługi ochrony obiektów Gminy Michałowice

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony obiektów Gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektów Gminy Michałowice. Szczegółowy opis każdej z trzech części zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia a szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy właściwym dla każdej części zamówienia. W celu prawidłowego złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt nieuzasadnionych i nieodwołanych fałszywych alarmów w czasie 60 sekund od chwili wywołania podając swój indywidualny kod identyfikacyjny spowodowanych z winy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w cenie oferty. Zakres przedmiotu zamówienia w części II i III obejmuje również montaż i demontaż nadajnika. Klauzula społeczna o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1. Stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia to: 3. Dla części I zamówienia: czynności fizycznej ochrony mienia i monitoringu 4. Dla części II zamówienia: czynności fizycznej ochrony mienia i monitoringu 5. Dla części III zamówienia: czynności fizycznej ochrony mienia i monitoringu 6. Pod pojęciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście powyższe czynności. 7. Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonania realizacji zamówienia. 8. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 9. W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 10. Wymagania Zamawiającego w zakresie klauzuli społecznej określa wzór umowy. 11. Składając ofertę Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej części, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymogów dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w miejscu wykonywania świadczenia objętego nin. postępowaniem. Warunki realizacji zamówienia dla każdej części zawarte zostały w Załączniku Nr 3 do Ogłoszenia „Wzór umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. ochrony osób i mienia. Aby warunek został uznany za spełniony Wykonawca musi dołączyć do oferty: aktualną koncesję (wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia: Dz.U.2018.2142 t.j. ze zm.) na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia. Uwaga! Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły „spełnia - nie spełnia”. Jeśli Wykonawca składa ofertę więcej niż na jedną część zamówienia – wystarczy złożenie tylko jednego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia), Jeśli Wykonawca składa ofertę więcej niż na jedną część zamówienia – dla każdej z części Zamawiający wymaga złożenia odrębnego oświadczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W zakresie nieuregulowanym w Ogłoszeniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dni 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy), pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach