Przetargi.pl
Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-972 Warszawa, Hlonda 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 308 14 91
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
    Hlonda 1
    02-972 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 308 14 91
    REGON: 364481345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozór Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, a w szczególności: sal wystawowych, sal bocznych, pomieszczeń technicznych, wejścia na taras widokowy, klatek schodowych (poziomy od -1 do 8), pomieszczeń przyległych do klatek schodowych (pomieszczeń technicznych i przedsionków windowych), wejścia głównego do Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego przy ul. Hlonda 1 w Warszawie dalej jako „Obiekt”, 3 pozostałych wejść do Obiektu, oraz Oddziału położonego w Warszawie przy Pl. Bankowy 1a, a w szczególności sal wystawowych, rotundy, sal bocznych, klatek schodowych (poziomy od 0 do 2 oraz półpiętra), pomieszczeń przyległych do klatek schodowych, wejścia głównego do Oddziału od ul. Elektoralnej, 3 pozostałych wejść do Oddziału.Usługa świadczona będzie w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z z 2021 r., poz. 1995 ze zm.) oraz postanowienia Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U z 2014 r., poz. 1240).Pełen opis OPZ stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy PZP tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 91 1130 1017 0080 0823 1820 0005 z dopiskiem: Wadium – Numer postępowania: 253/DIA/US/2024Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1 pkt. 2-4) powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski.Pełne informacje zawiera Rozdz. XIV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa tego warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ze zm.).W przypadku składania wspólnej oferty warunek określony w pkt 2) powyżej uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia go spełnia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000 000,00 PLN*.*Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania wspólnej oferty warunek określony w pkt. 3) uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia go spełnia.4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, są wykonywane) należycie, co najmniej:a) trzy usługi (umowy) stałej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku/budynkach użyteczności publicznej przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1262 PKOB***), przy czym:i. wartość każdej z wykonanych usług (umów) jest nie mniejsza niż 1.100.000,00* zł brutto,ii. czas nieprzerwanego świadczenia każdej z usług (umów) był nie krótszy niż 12 miesięcy,iii. co najmniej dwie usługi (umowy) były wykonana w muzeum** i obejmowały ochronę fizyczną osób i mienia wystawy stałej muzeum****,iv. co najmniej dwie usługi (umowy) obejmowały świadczenie usługi w obiekcie/ obiektach użyteczności publicznej wyposażonym w elektroniczne systemy zabezpieczeń SSP, DSO, CCTV, SSWiN, KD, obsługiwane i nadzorowane przez pracowników Wykonawcy w ramach świadczenia usługi (umowy);b) jedną usługę (umowę) stałej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w zabytkowym budynku/budynkach użyteczności publicznej, wpisanym do rejestru zabytków (należy podać numer rejestru zabytków), przy czym czas nieprzerwanego świadczenia usługi (umowy) był nie krótszy niż 12 miesięcy.W przypadku usług niezakończonych (wykonywanych), o których mowa w pkt. a) powyżej, wartość usług (umów) musi być zrealizowana przynajmniej na kwotę 800.000,00* zł brutto oraz w okresie następujących po sobie min. 9 miesięcy (dotyczy pkt. a) i pkt. b) powyżej).* Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.**Zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 385 ze zm.).***Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (t.j. Dz. U. z 1999 r., Nr 112, poz. 1316 ze zm.).****Zgodnie ze słownikiem pojęć Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), dostępnym pod adresem:https://stat.gov.pl/metainformacje/slownik-pojec/pojecia-stosowane-w-statystyce-publicznej/3087,pojecie.htmlW przypadku składania wspólnej oferty, warunki określone w pkt. 4) powyżej uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach