Przetargi.pl
Remont i modernizację wybranych pomieszczeń szpitala związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w ramach projektu „Misja: Dziecko". Modernizacja i doposażenie Szpitala Karowa jako referencyjnego ośrodka leczenia niepłodności.

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 13722290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizację wybranych pomieszczeń szpitala związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w ramach projektu „Misja: Dziecko". Modernizacja i doposażenie Szpitala Karowa jako referencyjnego ośrodka leczenia niepłodności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji wybranych i pomieszczeń Szpitala związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w ramach projektu „Misja: Dziecko. Modernizacja i doposażenie Szpitala Karowa jako referencyjnego ośrodka leczenia niepłodności” Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działania 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Branża budowlana – m.in:  Burzenie i stawianie ścianek działowych,  Zbijanie i wykonanie posadzek wylewanych, pokrytych wykładziną,  Zbijanie i kładzenie płytek,  Wymiana sufitów podwieszanych,  Wymiana drzwi wewnętrznych,  Tynkowanie i malowanie ścian. Branża sanitarna – m.in.:  Dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowego rozkładu pomieszczeń,  Dostosowanie instalacji wentylacji mechanicznej do nowego rozkładu pomieszczeń,  Doprowadzenie instalacji gazów medycznych Branża elektryczna – m.in.:  Dostosowanie instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia do nowego rozkładu pomieszczeń,  Dostosowanie instalacji elektrotechnicznej, telefonicznej, sieci komputerowej do nowego rozkładu pomieszczeń. Odnośnie instalacji SSP konieczne jest wykonanie nowej pętli dozorowej w systemie ESSER w celu zastąpienia/ wymiany w przedmiotowym obszarze istniejących czujek systemu Sagita. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót został określony w przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), które stanowią integralną część SIWZ Dokumentacja w wersji elektronicznej zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, wg spisu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W tabeli stanowiącej załącznik nr 1a), zestawiono elementy niezbędnego wyposażenia pomieszczeń dostarczane przez Wykonawcę robót budowlanych. Lokalizacja w/w robót budowlanych: Pomieszczenia znajdujące się w zakresie robót o łącznej powierzchni ok. 130 m2 zlokalizowane są na poziomie II kondygnacji, części „E” budynku Szpitala Klinicznego im. Ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, które będą wykonywały prace w zakresie robót: ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium: a) w wysokości: 12 180,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto osiemdziesiąt złotych) b) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA, b) Kalkulacja cenowa wyposażenia podlegającego dostawie – załącznik nr 1a) c) Kosztorysy sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej – jedynie w celu uzyskania przez Zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego (Zamawiający uzna składane w ofercie kosztorysy jedynie za uzasadniające merytorycznie oferowaną przez Wykonawcę kwotę wynagrodzenia ryczałtowego). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący co najmniej:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach