Przetargi.pl
Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Góniczej

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Marii Konopnickiej 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2612010, 2612402 , fax. 032 2612010, 2612402
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
    ul. Marii Konopnickiej 29 29
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2612010, 2612402, fax. 032 2612010, 2612402
    REGON: 27683275500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Góniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR. Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR. Zamówienie realizowane będzie zgodnie wymogami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia z uwzględnieniem postanowień projektu przyszłej umowy - załączniki nr 2a i 2b do SiWZ. Opis przedmiotu zamówienia. Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR. 1. Usługi te obejmują udział służb porządkowych oraz informacyjnych podczas imprez sportowych i rekreacyjnych masowych oraz imprez niebędących imprezami masowymi organizowanych przez Zamawiającego na Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy al. Róż 3 oraz innych obiektach sportowych i rekreacyjnych Zamawiającego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza wg bieżącego zapotrzebowania. 2. Usługi wykonywane będą zgodnie z następującymi aktami prawnymi: a) Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (j.t. Dz. U. Z 2013 r., Poz. 611 z późń. zm.), b) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik ds. bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2011 r. nr 183 poz. 1087, z późń. zm.), c) Ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), d) Innymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa imprez masowych, w tym wydanymi w trakcie realizacji umowy. 3. Usługi w zakresie ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych realizowane będą przez: a) służby porządkowe - o których mowa w art. 3 pkt. 13 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). b) służby informacyjne - o których mowa w art. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, w tym spikera zawodów sportowych. 4. Osoby wykonujące funkcje służb porządkowych oraz służb informacyjnych powinny spełniać wymagania w zakresie wyszkolenia oraz wyposażenia zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2013 r. , Poz. 611 z późń. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik ds. bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Z 2011 r. nr 183 poz. 1087), ukończyć szkolenie, o którym mowa w § 2 i 3 ww. rozporządzenia, ponadto osoby wykonujące funkcje służb porządkowych powinny być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o których mowa w pkt. 3 lit. a powyżej. 5. Zakres zamówienia obejmujący usługi ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych wynosi 2 300 ( słownie: dwa tysiące trzysta) roboczogodzin, w tym: a) udział służb porządkowych wynosi 1150 roboczogodzin, b) udział służb informacyjnych wynosi 1150 roboczogodzin. Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR. 1. Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności dozorowanie obiektów: a) Eurocamping w Dąbrowie Górniczej - Błędowie ul. Żołnierska 130. b) Stadion sportowy oraz biuro przy ul. Konopnickiej 29 w Dąbrowie Górniczej. c) Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria w Parku Zielona ul. Letnia 9, Dąbrowa Górnicza, d) Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria przy zbiorniku Pogoria III ul. Malinowe Górki, Dabrowa Górnicza, e) Ośrodek nad jez. Pogoria I ul. Żeglarska 34, f) Stadion sportowy przy ul. Sportowej w Dąbrowie Górniczej - Strzemieszycach, g) Stadion Sportowy przy AL. Zwycięstwa 29 w Dąbrowie Górniczej - Ząbkowicach, h) Inne obiekty na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w przypadku wystąpienia takiego zapotrzebowania. 2. Przedmiotem niniejszych usług jest dozorowanie mienia znajdującego się na danym obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, podłożeniem ognia itp. 3. Dozorowanie będzie realizowane poprzez pełnienie dyżurów na terenie dozorowanego obiektu przez uprawnione osoby, którymi dysponuje Wykonawca. 4. Usługi realizowane będą zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (j.t.Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) oraz innymi przepisami właściwymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące funkcje dozorowania posiadały odpowiednie przeszkolenie oraz jednolite umundurowanie. 6. Zakres zamówienia związany z usługami dozorowania obiektów wynosi 25 000 (dwadzieścia pięć tysięcy) roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe. Kwota wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości będącej sumą wadiów przypadających na odpowiednie części zamówienia, na które składana jest oferta, tj. : Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że: 1. Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie określone w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank konto nr 21 1560 0013 2123 7122 6000 0024 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres 30 dni od dnia 07.12.2015 r. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 18 niniejszej SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.2.1b., pkt 11.2.1c., pkt 11.2.1d. i pkt. 11.2.1e., muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. Utrata wadium: Utrata wadium może nastąpić zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Innowacyjność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.csir.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach