Przetargi.pl
Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Marii Konopnickiej 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2612010, 2612402 , fax. 032 2612010, 2612402
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
    ul. Marii Konopnickiej 29 29
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2612010, 2612402, fax. 032 2612010, 2612402
    REGON: 27683275500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dozorowania obiektów Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR. 1 .Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności udział służb porządkowych oraz informacyjnych podczas: a) Meczy ligowych koszykówki mężczyzn rozgrywanych na Hali Widowiskowo - Sportowej Centrum w Dąbrowie Górniczej przy al. Róż 3, będących imprezami masowymi w rozumieniu ustawy z dn. 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.), b) Innych imprez sportowych i rekreacyjnych masowych oraz nie będących imprezami masowymi organizowanych przez Zamawiającego na ww. hali oraz innych obiektach sportowych i rekreacyjnych Zamawiającego wg bieżącego zapotrzebowania. Usługi wykonywane będą zgodnie z następującymi aktami prawnymi: a) Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.). b) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik ds bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2011 r. nr 183 poz. 1087), c) Innymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa imprez masowych. 2. Usługi w zakresie ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych realizowane będą przez: a) służby porządkowe - o których mowa w art. 3 pkt. 13 ustawy z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, legitymujące się ważną licencją pracownika ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 lub 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), b) służby informacyjne - o których mowa w art. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, tj. osoby podlegające kierownikowi do spraw bezpieczeństwa, wyznaczone przez organizatora, w tym spiker zawodów sportowych. Osoby wykonujące funkcje służb porządkowych oraz służb informacyjnych winny spełniać wymagania w zakresie wyszkolenia oraz wyposażenia zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Z 2009 r. nr 62 poz. 504 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik ds bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Z 2011 r. nr 183 poz. 1087) oraz posiadać ważną licencję pracownika ochrony fizycznej, o której mowa w pkt. 2 lit. a powyżej, a także ukończone szkolenie, o którym mowa w § 2 i 3 ww. rozporządzenia. Zakres zamówienia obejmujący usługi ochrony fizycznej imprez sportowych i rekreacyjnych wynosi 5500 ( słownie: pięć tysięcy pięćset) roboczogodzin, w tym: a) udział służb porządkowych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin, b) udział służb informacyjnych wynosi 2750 (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt) roboczogodzin. Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR. Usługi te realizowane będą na obiektach sportowych i rekreacyjnych Centrum Sportu i Rekreacji na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza i obejmować będą w szczególności dozorowanie obiektów: 1.Eurocamping w Dąbrowie Górniczej - Błędowie ul. Żołnierska 130. 2.Stadion sportowy oraz biuro przy ul. Konopnickiej 29 w Dąbrowie Górniczej. 3.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Park Zielona. 4.Centrum Sportów Letnich i Wodnych Pogoria III. 5.Ośrodek nad jez. Pogoria I ul. Żeglarska 34. 6.Inne obiekty CSiR wg zapotrzebowania. Przedmiotem niniejszych usług jest dozorowanie mienia znajdującego się na danym obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, podłożeniem ognia itp. Dozorowanie będzie realizowane poprzez pełnienie dyżurów na terenie dozorowanego obiektu przez uprawnione osoby, którymi dysponuje Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące funkcje dozorowania posiadały odpowiednie przeszkolenie oraz jednolite umundurowanie. Zakres zamówienia związany z usługami dozorowania obiektów wynosi 16000 (szesnaście tysięcy) roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości będącej sumą wadiów przypadających na odpowiednie części zamówienia, na które składana jest oferta, tj. : Część I. Usługi ochrony imprez sportowych i rekreacyjnych CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Część II. Usługi dozorowania obiektów CSiR: 1000,00 zł., słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.kwotę gwarancji, 4.termin ważności gwarancji, 5.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank konto nr 46 1560 0013 2557 1237 1226 0012, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy z załączonego do oferty dokumentu wynikać będzie, że bank Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres 30 dni od dnia 29.11.2011 r. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 18 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.2.2., pkt 11.2.3. i pkt 11.2.4. SIWZ muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. Utrata wadium: Utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csir.pl zakładka bip, zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach