Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 258 44 61 , fax. 67 258 44 61 wew. 448
- Data zamieszczenia: 2012-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99 99
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 258 44 61, fax. 67 258 44 61 wew. 448
REGON: 14273335600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI OCHRONIARSKIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ochrona obiektu: Ochroną należy objąć całość mienia Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W skład mienia Zamawiającego podlegającego ochronie wchodzi: 1) teren Zamawiającego o łącznej powierzchni - 50,8772 h, składający się z czterech obiektów, wyszczególnionych w ust. 2 wraz z mieszczącymi się na nich budynkami, 2) infrastruktura techniczna, pozostałe nieruchomości i ruchomości będące własnością Zamawiającego, 3) maszyny, pojazdy, przyczepy, sprzęt znajdujący się na miejscach postojowych, drogach, placach i terenie Zamawiającego, łodzie motorowe i inny sprzet pływający zacumowany lub składowany na brzegu jeziora. 2. Zakres ochrony: 1) obiekt - Zespół A, 2) obiekt - Zespół B, 3) obiekt - Pasieka, 4) obiekt - Pawilon Sędziowski. 3. Zadania ochrony: 1) Całodobowa ochrona fizyczna obiektów w obsadzie min. 3. osób w tym dowódca zmiany; 2) Pracownicy Wykonawcy realizować będą przedmiot zamówienia na całkowite ryzyko Wykonawcy; 3) Opracowanie Planu patrolowania obiektów Zamawiającego - szczególne uwzględnienie ochrony Recepcji Zamawiającego w godzinach popołudniowych i nocnych (wskazany montaż elektronicznych czytników kontroli patrolowanego terenu); 4) Szczególne uwzględnienie ochrony Hangarów łodzi motorowych w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dni świąteczne i wolne od pracy; 5) Egzekwowanie zakazu wstępu na boisko piłkarskie trawiaste, zwłaszcza w terminach prowadzenia prac konserwacyjnych, godzinach popołudniowych oraz w dni świąteczne i wolne od pracy; 6) Egzekwowanie zakazu wstępu na pomosty wioślarskie i kajakowe oraz pomost do holowania nart wodnych (zakaz wstępu, kąpieli i wędkowania); 7) Comiesięczne przedstawianie do akceptacji Zamawiającego harmonogramu dyżurów pracowników ochrony; 8) Całodobowa obsługa Portierni, informowanie Recepcji Zamawiającego o wjazdach pojazdów w godzinach nocnych; 9) Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać, nadzorować, aktywować i dezaktywować istniejący system alarmowy SSWiN; 10) Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji, napraw istniejącego systemu alarmowego SSWiN; 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania systemu monitoringu wraz z podglądem i rejestracją nagrań od dnia ich protokolarnego przekazania do dnia zakończenia umowy; 12) Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ośrodka materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnętrznych; 13) Niedopuszczanie do wnoszenia i spożywania alkoholu na terenie obiektów; 14) Pełna znajomość rozkładu pomieszczeń w poszczególnych obiektach, dróg ewakuacyjnych w obiektach i na terenie Zamawiającego; 15) Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, p.poż., zaworów wodnych oraz wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie; 16) Prawidłowe reagowania na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami, w szczególności: p.poż., włamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnymi, komputerowymi; 17) Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, serwisów oraz osób funkcyjnych obiektu; 18) Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i gości postanowień instrukcji przeciwpożarowej, regulaminu obiektu oraz instrukcji przebywania na obiekcie; 19) Ścisła współpraca z osobą wyznaczona ze strony Zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach; 20) Patrolowanie terenu Zamawiającego, obiektów sportowych dostępnych dla gości oraz obiektów stanowiących gospodarcze zaplecze Zamawiającego; 21) Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów, oraz zabezpieczenie wszystkich urządzeń, maszyn, pojazdów, przyczep, sprzętu znajdujących się na miejscach postojowych, drogach i placach Zamawiającego; 22) Kontrola technicznego zabezpieczenia obiektów Zamawiającego; 23) Sporządzanie raportów z przebiegu służby. Wykonawca ma obowiązek codziennie sporządzać raport, obejmujący wszystkie zdarzenia poprzedniej doby do godz. 7.15 dnia następnego; 24) Organizacja ruchu pojazdów na terenie Zamawiającego: a) Wykonawca opracuje (na podstawie obowiązującego regulaminu wjazdowego) zasady ruchu i postoju pojazdów na terenie Zamawiającego oraz opracuje i wykona przepustki upoważniające do wjazdu na teren Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania parkomatu (lub innego urządzenia rejestrującego sprzedaż) i pobierania opłat wjazdowych na teren Zamawiającego zgodnie z obowiązującym cennikiem Zamawiającego, c) Wykonawca zobowiązany jest nie pobierać opłat wjazdowych od osób posiadających stosowne dokumenty, wydane przez Zamawiającego - zwalniające z wniesienia opłaty (karty pobytu, przepustki wjazdowe, ważne karnety wstępu na pływalnię lub korty tenisowe) oraz od uczestników imprez okolicznościowych wskazanych przez Zamawiającego - jako zwolnionych z wniesienia opłaty, d) W terminie do 5. dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu miesięczne sprawozdanie z ilości pobranych opłat wjazdowych oraz uiści, na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego w terminie 14. dni od daty jej wystawienia zapłatę w wysokości 90 % udokumentowanego utargu, lecz w kwocie nie niższej niż 1.200,00 zł netto/miesięcznie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w przedstawieniu Zamawiającemu ww. sprawozdania, w wysokości 30 zł za każdy dzień opóźnienia; 25) Patrol interwencyjny z czasem dojazdu w godz. 7.00 - 20.00 (10 min.), w godz. 20.00 - 7.00 (w czasie nie dłuższym niż 5 min.); 26) Natychmiastowe interweniowanie, w ramach kompetencji, w przypadku naruszania porządku przez osoby korzystające z obiektów i usług Zamawiającego, zwłaszcza osoby nietrzeźwe w obiektach pływalni i innych obiektach sportowych zamkniętych i otwartych. W sytuacjach trudnych, zatrzymanie takich osób do czasu przybycia Policji; 27) Współpraca Wykonawcy z Policją w sytuacjach powstałego zagrożenia, kolizji, wypadku samochodowego, napadu itp.; 28) Współpraca z systemem monitorowania sygnału pożarowego, w tym informowanie o czasowych wyłączeniach systemu, potwierdzania lub anulowanie wystąpienia sygnalizacji pożaru, aktywowanie lub dezaktywowanie systemu; 29) Podejmowania natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zadziałania sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego, zgodnie z obowiązującą instrukcją pożarową; 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sprawności działania patrolu interwencyjnego (w zakresie napad, włamanie, pożaru); 31) Kontrola zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych i materiałów; 32) Kontrolowanie wnoszonych i wynoszonych paczek lub przedmiotów mogących wskazywać, że stanowią one mienie Zamawiającego; 33) Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki; 34) Kontrola stanu pomieszczeń po godzinach pracy, w tym zamknięcia drzwi i okien; 35) Wykonawca odpowiadać będzie względem Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy lub osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy; 36) Ochrona wszystkich obiektów przed włamaniem i dewastacją; 37) Interweniowanie w przypadku zakłócania przez osoby porządku wewnątrz budynków lub na terenie Zmawiającego; 38) Prowadzenie stanowiska informacji, wydawanie przepustek oraz udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych; 39) Niewpuszczanie na teren Zamawiającego akwizytorów; 40) Prowadzenie książki dyżurów; 41) Wykonywanie dodatkowych czynności na polecenie osób uprawnionych, zgodnych z charakterem wykonywanej pracy; 42) Zabezpieczenie, w przypadku wystąpienia, wskazanych przez Zamawiającego ok. 10 imprez rocznie organizowanych na terenie Zamawiającego takich jak: bale, studniówki, konsultacje itp. w tym imprez masowych; 43) Pracownicy - osoby wykonujące fizyczną ochronę powinny wykazywać się cechami fizycznymi, psychicznymi i intelektualnymi zapewniającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, dowódca zmiany z licencją min. I stopnia od co najmniej 5 lat; 44) Jednolite (jednakowe) ubranie lato/zima z widocznym logo firmy; 45) Na każdej zmianie co najmniej jedna osoba ze znajomością języka angielskiego lub niemieckiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dozoru obiektu i mienia Regionalnego szpital i przewozu samochodowego wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-19 - USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE, SĄDU REJONOWEGO W CHOSZCZNIE, SĄDU REJONOWEGO W KAMIENIU POMORSKIM ORAZ SĄDU REJONOWEGO W ŁOBZIE
Dodano: 2016-07-15 - Ochrona obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie pl. Żołnierza Polskiego 16 i w budynku w Policach przy ul. Korczaka 13/15
Dodano: 2016-07-15 - Dozór i ochrona obiektów użytkowanych przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie wraz z mieniem w nich się znajdującym i terenem przyległym do terenu składowiska odpadów oraz instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Łęczycy, gmina Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
Dodano: 2016-07-15 - świadczenie usług ochrony mienia
Dodano: 2016-07-12 - usługa ochrony
Dodano: 2016-07-01 - OFERTA NA OCHRONE FIZYCZNĄ I MIENIA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2016-06-23 - Usługi ochroniarskie na rzecz komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Dodano: 2016-06-16 - OCHRONA FIZYCZNA REGIONALNEGO OŚRODKA REHABILITACJI LECZNICZEJ ADMIRAŁ I ORAZ SANATORIUM UZDROWISKOWEGO BURSZTYN W GODZINACH NOCNYCH
Dodano: 2016-06-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi ochrony obiektów i terenu 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-06-10