Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków internatów ZSP nr 2 w Drawsku Pomorskim oraz ZSP w Złocieńcu

Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
    Plac E. Orzeszkowej 3 3
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
    REGON: 33092729900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków internatów ZSP nr 2 w Drawsku Pomorskim oraz ZSP w Złocieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji 2 budynków internatowych stanowiących własność Powiatu Drawskiego. Roboty należy wykonać z zachowaniem istniejącej formy architektonicznej budynków, elewacji, detali i otworów. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami oraz posiłkowo przedmiarem robót. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację: a) budynku internatu z zapleczem kuchennym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Złocieńcu, b) budynku internatu z zapleczem kuchennym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Drawsku Pomorskim, Zakres robót dla internatu ZSP w Złocieńcu przy ulicy I Dywizji Wojska Polskiego 8: 1. Wymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych na stolarkę jak w projekcie budowlanym, energooszczędną z nawiewnikami higrosterowalnymi. Okna piwnic ujednolicić jak w projekcie elewacji- część okien podmurować, zlikwidować (zasypać) zbędne punkty wrzutowe dla opału, podłoże uzupełnić kostką brukową. 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu frezowanego o grubości 14 cm, tynk silikonowy, malowanie farbą silikonową, tynk 2 mm typu baranek, demontaż i montaż instalacji odgromowej, w części starej obiektu (internat) na krawędziach dachu zamontować dodatkowe rzędy dachówek zakładkowych i wydłużyć łaty w związku z warstwą styropianu. Wymiana rynien i rur spustowych, wymiana parapetów i obróbek blacharskich niezbędnych dla wykonania elewacji i wymiany okien oraz drzwi. 3. Ocieplenie stropu poddasza części głównej warstwą wełny mineralnej w płytach grubości 16 cm oraz wykonanie pomostów roboczych dla dojścia do okien i kominów. 4. Ocieplenie połaci dachowej warstwą wełny mineralnej grubości 16 cm w płytach i wykonanie podbitki z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych. 5. Ocieplenie styropapą gr. 15 cm stropodach, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich. 6. Kompleksowa wymiana instalacji c.o. wymiana grzejników istniejących na grzejniki typu Purmo, kompleksowa wymiana rurażu na instalację miedzianą. Montaż zaworów termostatycznych, wykonanie niezależnych obiegów grzewczych, automatyka pogodowa z wykorzystaniem sterownika kaskadowego współpracującego z istniejącymi kotłami gazowymi. Zakres robót dla budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Drawsku Pomorskim przy ulicy Połczyńskiej: 1. Wymiana naświetli z luksferów na okna PCV z częściowym zamurowaniem otworów, ociepleniem i elewacją - zgodnie z dokumentacją techniczną. 2. Ocieplenie stropodachu niewentylowanego internatu i łącznika styropapą grubości 15 cm wraz z dwukrotnym pokryciem dachu papą termozgrzewalną - UWAGA! Zmiana technologii w stosunku do projektu , wymiana obróbek blacharskich kominów, pasów nadrynnowych z blachy tytanowo-cynkowej, odbicie odparzonych tynków kominów i uzupełnienie ich. 3. Ocieplenie ścian podłużnych gr 24 cm styropianem frezowanym grubości 12 cm na klej wraz z wyprawą elewacyjną typu baranek o grubości ziarna 2 mm, demontaż i montaż instalacji odgromowej, pasów nadrynnowych, rynien, rur spustowych i parapetów (z blachy stalowej powlekanej) jeszcze nie wymienionych - konieczna lustracja obiektu. 4. Ocieplenie ścian szczytowych styropianem frezowanym grubości 13 cm na klej wraz z wyprawą elewacyjną, wymiana obróbek blacharskich ogniomurów z blachy tytanowo-cynkowej. 5. Wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami automatycznymi, szyba U mniej niż 1,0 dotyczy okien jeszcze nie wymienionych - konieczna lustracja obiektów. 6. Ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą styropianem gr. 6 cm od spodu konstrukcji z otynkowaniem. 7. Ocieplenie stropodachu niewentylowanego kuchni styropapą gr. 13 cm od góry konstrukcji z dwukrotnym pokryciem papą termozgrzewalną, wymiana obróbek blacharskich kominów, pasów nadrynnowych z blachy tytanowo-cynkowej. 8. Modernizacja instalacji c.o., montaż zaworów termostatycznych, hermetyzacja instalacji - czyszczenie chemiczne, regulacja hydrauliczna. Uwaga - istniejąca instalacja centralnego ogrzewania została we wcześniejszych latach częściowo zmodernizowana, zakres niniejszego opracowania dotyczy tylko tych elementów, które nie były wcześniej modernizowane, w związku z tym przed złożeniem oferty za celowe uważa się zlustrowanie obiektu. Powyższa uwaga dotyczy także zakresu wymiany stolarki okiennej. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnym obiekcie. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówki. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót stanowiący załącznik nr 1 do umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy (harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego). Z uwagi na wcześniej wykonane prace budowlane, Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres określone zostały w załączonych do SIWZ projekcie budowlanym, wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a także przedmiarze robót (pomocniczo) stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów po dawnych obiektach itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem wadium na Wykonanie termomodernizacji internatów ZSP nr 2 w Drawsku Pomorskim oraz ZSP w Złocieńcu. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn: oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w zakładce Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach