Sąd Okręgowy w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-541 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
- Data zamieszczenia: 2013-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koszalinie
ul. Waryńskiego 7 7
75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
REGON: 00032252536061 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Znak sprawy Zp-2151-4/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Szkolenie odbędzie się w dniach od 27 do 28 maja 2013 r., z przewidywaną liczbą uczestników szkolenia - 107 osób. Usługi obejmują: zabezpieczenie jednocześnie miejsc noclegowych na 107 osób/uczestników szkolenia (z dopuszczalną rezerwą 20%); zapewnienie całodziennego wyżywienia: śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, kolacja uroczysta (z dopuszczalną rezerwą 20%); w trakcie prowadzonych wykładów należy uwzględnić przerwy na kawę i herbatę z drobnym poczęstunkiem; wynajem sal konferencyjnych klimatyzowanych (stanowiących odrębnie wyznaczone pomieszczenia), wyposażonych w niezbędne zaplecze techniczne: nagłośnienia, rzutników multimedialnych i ekranów, w tym: jedna sala na 107 osób: - w dniu 27.05.2013 r. (wykłady od godz. 11:30 do 13:30 ); dwie sale konferencyjne na 50 osób: - wykłady tematyczne w dniu 27.05.2013 - w godz. od 15:00 do 17:00; - wykłady tematyczne w dniu 28.05.2013 - w godz. od 10:00 do 14:00 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie dla każdego z uczestników szkolenia w pokojach 1 lub 2 osobowych, z tym, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił co najmniej 7 pokoi 1-osobowych i 50 pokoi 2-osobowych. Wykonawca gwarantuje możliwość zakwaterowania uczestników szkolenia w dn. 27.05.2013 r. od godz. 9:00, oraz wykwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 28.05.2013 r. po obiedzie (ok. godz. 15:00); - pokoje wyposażone w łazienki (prysznic lub wanna, umywalka, ubikacja, lustro), jednoosobowe łóżka, szafę i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego z uczestników szkolenia, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, telewizor, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępne całą dobę; - obiekt powinien posiadać bezpłatny parking dostępny dla uczestników szkolenia,; - całodzienne wyżywienie, które obejmuje minimum: a) śniadanie w formie bufetu: pieczywo, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), dżemy, świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, soki owocowe (min 2 rodzaje), kawa, herbata, cytryna, cukier, mleko oraz ciepły posiłek (np. jajecznica, kiełbaski na gorąco); b) obiad dwudaniowy w formie bufetu: składający się z zupy i drugiego dania (mięso, ryba, ziemniaki lub ryż i zestaw surówek), kompot. Składniki obiadu powinny być każdego dnia różne; c) kolacja w formie bufetu: pieczywo, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, herbata, cukier, ciepły posiłek.; d) przerwy kawowe: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cytryna, cukier, minimum 2 rodzaje ciastek; e) uroczysta kolacja - zorganizowana w dniu 27.05.2013 r. (w formie szwedzkiego stołu) składająca się co najmniej z dania podanego na ciepło, 3 rodzaje sałatek, wędliny, sery, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (min 2 rodzaje), woda mineralna gazowana, niegazowana. Obiekt powinien zapewnić standard nie niższy niż obiekty zaszeregowane w kategorii jednogwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.). Niedopuszczalne jest, aby posiłki (śniadanie, obiad, kolacja, kolacja uroczysta) serwowano w trakcie szkolenia w ramach pomieszczeń, w których będzie odbywało się szkolenie. Wykonawca odpowiada za estetyczny sposób serwowania posiłków, bieżące uzupełnianie dań i napoi oraz regularne sprzątanie miejsc, w których posiłki są serwowane. Miejsce realizacji: w odległości do 90 km od Koszalina. Wykonawca załączy do oferty propozycję menu (śniadania, obiadu i kolacji oraz kolacji uroczystej) oraz folder przedstawiający miejsce wykonywania usługi (pokoje, sale konferencyjne, restauracja/sala obiadowa). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu (a tym samym korzystających z noclegu i wyżywienia) do 20%, na dwa dni przed terminem. W takim przypadku koszty związane z przedmiotem umowy zostaną pomniejszone proporcjonalnie do ilości uczestników. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego na 7 dni przed terminem wykonania usługi ostateczne menu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 5-8 czerwca 2016 roku.
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Urzędu Miasta Szczecin w latach 2016-2017
Dodano: 2016-04-20 - świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby konferencji naukowej Rynek kapitałowy - skuteczne inwestowanie w dniach 7-9 września 2016 roku.
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług hotelowych, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sal konferencyjnych dla 50 osób w związku z organizacją konferencji w Międzyzdrojach w dniach 8 - 9 września 2016 r
Dodano: 2016-03-17 - świadczenie usług hotelowych, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej w związku z organizacją konferencji w Kołobrzegu w dniach 19 - 21.09.2016 r.
Dodano: 2016-01-14 - PN-1/16 Usługa hotelowa dla pacjentów Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2016-01-05 - Świadczenie usług hotelowych, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sal konferencyjnych w związku z organizacją konferencji w Świnoujściu w dniach 18 - 20 maja 2016 r
Dodano: 2015-12-04 - Usługa hotelarska na potrzeby zorganizowania dwudniowego spotkania w ramach realizacji Umów Partnerstwa Lokalnego
Dodano: 2015-09-28 - Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 12-13.09.2016 r. - usługi hotelowe, w tym zakwaterowanie, wyżywienie oraz sala konferencyjna
Dodano: 2015-09-18 - Organizacja konferencji naukowej w Międzyzdrojach w dniach 20-22-04.2016 r., w tym- zakwaterowania, wyżywienia, uczestników konferencji oraz wynajem sal konferencyjnych w jednym miejscu i czasie - liczba osób 70
Dodano: 2015-09-09