Przetargi.pl
Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Dębogórskiej 23 w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Dębogórskiej 23 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Dębogórskiej 23 w Szczecinie (działka nr 28 z obrębu 3031). 2. Charakterystyka obiektu do rozbiórki - budynek mieszkalny, wielorodzinny, wybudowany w latach przedwojennych (drewno, cegła, w mniejszym zakresie stal). Posadowienie budynku - zgodnie z archiwalną informacją techniczną - na fundamentach ceglanych. Ściany konstrukcyjne zbudowane z cegły ceramicznej pełnej, o grubościach 51 i 38 cm. Ściany wewnętrzne zbudowane z cegły ceramicznej pełnej. Ściany działowe zbudowane z cegły ceramicznej. Stropy nad piwnicami ceglane, drewniane, a na pozostałych kondygnacjach w technologii drewnianej ze ślepą polepą. Schody drewniane, klatka schodowa wykonana w technologii ceglano-drewnianej. Dach - z wydzielonym strychem, konstrukcja dachu drewniana. Pokrycie dachu - papa termozgrzewalna. 3. Dane liczbowe: 1) powierzchnia zabudowy - 319,20 m2, 2) powierzchnia użytkowa - 1 446,20 m2, 3) powierzchnia eksploatacyjna - 814,70 m2, 4) kubatura budynku - 5 898,80 m2, 5) liczba kondygnacji - 4. 4. W przedmiarze robót Zamawiający uwzględnił odzysk cegły rozbiórkowej do zagospodarowania przez firmę dokonującej rozbiórki budynku, w ilości 40%. 5. Organizacja pracy: 1) dokonanie niezbędnych uzgodnień i opłat za zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza itd.), na czas robót rozbiórkowych, 2) montaż rusztowań rurowych do prac rozbiórkowych, 3) ustawienie zaplecza budowy (biuro, urządzenia sanitarno-bytowe), 4) tymczasowe ogrodzenie zaplecza z częścią magazynową, 5) wyznaczenie stref bezpieczeństwa, 6) ustawienie tablic informacyjnych, 7) montaż i ustawienie zabezpieczeń przed skutkami upadków przedmiotów z wysokości (daszki, zastawy, bariery), 8) niezbędne odbiory techniczne zamontowanych urządzeń, 9) dostarczenie na miejsce wykonania prac urządzeń, sprzętu, narzędzi niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, 10) sprawdzenie poprawności montażu urządzeń (rusztowań) wraz z protokołem ich odbioru i dopuszczenia do użytkowania. 6. Roboty rozbiórkowe: 1) rozbiórka konstrukcji dachu budynku, 2) rozbiórka konstrukcji murowej ścian budynku, 3) rozbiórka stropów międzykondygnacyjnych wraz z postępem robót rozbiórkowych ścian poszczególnych pięter budynku, 4) rozbiórka wszystkich komórek lokatorskich o konstrukcji prefabrykowanej oraz rozbiórka budynku pralni, znajdujących się na działce, 5) wywóz i utylizacja papy, gruzu itp., 6) uporządkowanie terenu po robotach rozbiórkowych, 7) sporządzenie podkładu geodezyjnego powykonawczego wraz ze zdjęciem z ewidencji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1 963,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt trzy złote), w terminie do dnia 05.04.2013 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach