Przetargi.pl
Usługa hotelarska na potrzeby zorganizowania dwudniowego spotkania w ramach realizacji Umów Partnerstwa Lokalnego

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-383 Szczecin, ul. Mickiewicza 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4256100 , fax. 091 4256103
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 41 41
    70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4256100, fax. 091 4256103
    REGON: 81014446200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa hotelarska na potrzeby zorganizowania dwudniowego spotkania w ramach realizacji Umów Partnerstwa Lokalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szacunkowa wartość zamówienia: 7 577,56 zł (netto) Zakres usługi w szczególności obejmuje: 1) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie sali, wraz z odpowiednim wyposażeniem technicznym w celu przeprowadzenia spotkania, według wytycznych zawartych w szczegółowym opisie zamówienia. 2) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie usługi noclegowej i cateringowej w postaci serwisu kawowego oraz obiadów, kolacji i śniadania dla wszystkich uczestników spotkania zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie zamówienia. 3) Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie usługi transportowej do przewozu osób (15 osób) wraz z kierowcą. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie: sali szkoleniowej, bazy noclegowej, usługi restauracyjnej, usługi wynajęcia busa do przewozu osób wraz z kierowcą, niezbędnej do przeprowadzenia ww. przedsięwzięcia. 1) Termin spotkania: 29 - 30.10.2015 r. 2) Liczba osób: max. 48 osób. 3) Miejsce realizacji usługi: obiekt położony w miejscowości na terenie jednego z powiatów: kamieńskiego, gryfickiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego (z wyłączeniem miasta Koszalina) o dobrej komunikacji - możliwość dojazdu pociągiem, busem lub innymi dostępnymi środkami komunikacji publicznej. 4) Uczestnicy spotkania: przedstawiciele publicznych służb zatrudnienia z terenu województwa zachodniopomorskiego tj. pracownicy powiatowych urzędów pracy z województwa zachodniopomorskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie. Spotkanie organizowane jest w ramach realizacji porozumienia pn. Umowa Partnerstwa Lokalnego Na Rzecz Badań Rynku Pracy, zawartego pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie, a Powiatowymi Urzędami Pracy z terenu naszego województwa, mającego na celu monitorowanie procesów społeczno-gospodarczych w powiatach województwa zachodniopomorskiego. 5) Ogólne wymagania wobec obiektu: Wykonawca zaproponuje obiekt o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie) w przypadku hotelu lub odpowiadający standardem hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu w przypadku obiektów innych niż hotel, dla max. 48 osób. Obiekt musi posiadać salę szkoleniową: a) 1 dużą, przestronną salę szkoleniową (na min.38 osób), wyposażoną w: - klimatyzację - temperatura pokojowa, - odpowiednie oświetlenie drzwi zabezpieczające przed hałasem z zewnątrz, - sprzęt multimedialny do prezentacji: rzutnik multimedialny, biały ekran lub ściana, - dostęp do Internetu na terenie całego obiektu oraz dostęp do drukarki lub/i ksero. - flipchart z papierem i mazakami, - tablicę suchościeralną, - stoły ustawione w kształcie litery U, - w przypadku sali o dużym naświetleniu słonecznym w godzinach organizacji spotkania w oknach sali powinny być zainstalowane rolety, - nie dopuszcza się wykorzystania sali restauracyjnych, pokoi hotelowych oraz innych pomieszczeń nie przystosowanych do celów przeprowadzenia spotkania, b) sala musi zapewnić grupie max. 48 - osobowej swobodną pracę. Obiekt musi posiadać bazę noclegową: c) pokoje hotelowe muszą zostać udostępnione w pierwszym dniu pobytu od godz. 10.00 do godziny 15.00 ostatniego dnia pobytu, d) przy obiekcie musi znajdować się bezpłatny parking dla uczestników spotkania dla min. 15 samochodów osobowych lub cena powinna obejmować opłatę za miejsca parkingowe, e) zakwaterowanie w 19 pokojach dwuosobowych, wyposażonych w oddzielne łóżka, łazienki (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), f) zakwaterowanie w 10 pokojach jednoosobowych, wyposażonych w łazienki (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), g) wynagrodzenie za dodatkowe usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach usługi hotelarskiej na rzecz uczestników spotkania, w szczególności koszty korzystania z bufetu znajdującego się w pokojach hotelowych (minibar), koszty telekomunikacyjne, koszty pralni, będą ponoszone bezpośrednio przez uczestników spotkania o czym zostaną oni powiadomieni przez Zamawiającego. Usługa restauracyjna: h) 1 śniadanie dla określonej w danym terminie liczby osób w formie szwedzkiego stołu, w zależności od oferty hotelu, i) 2 obiady dla określonej w danym terminie liczby osób: obiad dwudaniowy, w tym zupa (nie mniej niż 250 ml na osobę) oraz danie główne mięsne lub rybne, ziemniaki/kasza/makaron/frytki wraz z zestawem minimum dwóch surówek/sałatek, napoje zimne (sok owocowy i woda - nie mniej niż 0,2 l na osobę), j) 1 kolacja w formie szwedzkiego stołu dla określonej w danym terminie liczby osób: (przystawka, dania główne - danie mięsne i bezmięsne, zimne przekąski, zestaw sałatek, bukiet serów oraz wędlin, inne dodatki, soki owocowe min. 3 rodzaje, herbata, kawa, ciasto min 3 rodzaje, owoce min. 3 rodzaje), k) 2 przerwy kawowe dla określonej w danym terminie liczby osób - 1 przerwa kawowa -poczęstunek powitalny w pierwszym dniu, 1 przerwa kawowa w ciągu drugiego dnia: zestaw herbat czarnych i owocowych w saszetkach (min. dwie saszetki na osobę) oraz kawa, podane w termosach konferencyjnych (nie mniej niż 200 ml na osobę), cukier w cukiernicy, cytryna pokrojona w plasterki (nie mniej niż ? na osobę), mleko serwowane w dzbankach, woda mineralna gazowana i niegazowana, dwa rodzaje soków (nie mniej niż 0,2 l każdego napoju na osobę), serwowane w dzbankach, ciasto świeże (min.3 kawałki na osobę), ciasteczka (min. 3 sztuki na osobę), owoce (nie mniej niż 150 g na osobę). Zamawiający wymaga aby cały poczęstunek przeznaczony na przerwę kawową był serwowany wewnątrz sali, w której będzie odbywało się spotkanie i będzie on dostępny podczas trwania całego spotkania. Wykonawca zapewni uczestnikom spotkania salę szkoleniową, miejsca noclegowe, usługi restauracyjne, zgodnie z poniższym planem: Dzień pierwszy: 29.10.2015 r. 10.00 - przyjazd i zakwaterowanie uczestników 10.45 - 11.00 poczęstunek powitalny 11.00 - 14.00 zajęcia 14.00 - 15.30 obiad 15.30 - 17.30 zajęcia 19.00 - kolacja Dzień drugi: 30.10.2015 r. 08.00 - 09.00 śniadanie 09.00 - 11.00 zajęcia 11.00. - 11.15 przerwa kawowa 11.15 - 14.15 zajęcia 14.15 - 15.00 obiad i wyjazd uczestników Zakwaterowanie uczestników, udostępnienie sali szkoleniowej oraz sali restauracyjnej będzie miało miejsce w jednym budynku. Wymagania dotyczące kalkulacji i rozliczenia usługi. a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 10 osób w stosunku do maksymalnej ilości osób; b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmniejszeniu liczby uczestników korzystających z noclegu w ramach usługi (nie więcej jednak niż 5 osób) w stosunku do maksymalnej ilości osób; c) Zamawiający najpóźniej na 4 dni przed planowaną usługą poinformuje Wykonawcę o liczbie uczestników, w tym o osobach korzystających i nie korzystających z zakwaterowania. Usługa transportowa Wykonawca zarezerwuje busa wraz z kierowcą na potrzeby przewozu uczestników spotkania. Rezerwacja busa dotyczy 15 miejsc siedzących. Przewóz osób na trasie: Dojazd: Szczecin - Miejsce organizacji spotkania w dniu 29.10.2015 r. Wyjazd ze Szczecina do miejsca docelowego godz. 07.45 Powrót: Miejsce organizacji spotkania - Szczecin w dniu 30.10.2015 r. Wyjazd z miejsca docelowego do Szczecina godz. 15.00 Miejscem wyjazdu/powrotu jest siedziba Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach